Mike & Mary – rodzinką marki Hotpoint!

Marka Hotpoint, producent sprzętu AGD, objęła swoim patronatem blog Mike & Mary i tym samym rodzina Góreckich stała się ambasadorami urządzeń marki. Przez najbliższe miesiące będą korzystać ze sprzętów Hotpoint – gotując i inspirując internautów do aktywnego spędzania czasu w kuchni.
O autorze
1 min czytania 2016-04-27

Bo w kuchni toczy się życie!

Z badania wykonanego na zlecenie marki Hotpoint, wynika, że dla większości Polaków najważniejszym pomieszczeniem każdego domu jest kuchnia. Aż 88% ankietowanych zgodziło się z tym stwierdzeniem. To pomieszczenie, w którym przede wszystkim przygotowujemy i spożywamy posiłki, jednak to nie jedyne funkcje jakie ono spełnia. Bardzo często to właśnie tam pijemy poranną kawę lub plotkujemy z przyjaciółką. Ponadto jest to miejsce spotkań i rozmów ze znajomymi, cieszące się niegasnącą popularnością choćby podczas domówek. To również strefa rodzinnych zabaw, z której korzystamy podczas wspólnego gotowania z dziećmi, a także idealny kącik do odrabiania lekcji. Marka Hotpoint postanowiła zatem sprawdzić, co dzieje się w kuchni Michała i Marysi Góreckich i zachęciła ich do dzielenia sią kulinarnymi przeżyciami, związanymi ze sprzętami marki Hotpoint, na ich blogu.

„Marka Hotpoint zwróciła się do nas z propozycją współpracy w idealnym momencie – z dwóch powodów. Po pierwsze właśnie planowaliśmy urządzenie kuchni, po drugie znamy tę markę – miałem sprzęty Hotpoint Ariston właśnie gdy poznałem Marysię” – komentuje Michał Górecki, współwłaściciel bloga Mike & Mary. „Wyposażamy naszą kuchnię kompleksowo w sprzęty Hotpoint. Wszystkie urządzenia przetestujemy i oczywiście opiszemy w naszych wpisach. Na blogu nie zabraknie też filmów o tym, jak upływa nam rodzinne życie w kuchni” – dodaje Michał Górecki.

„Cieszymy się, że marka Hotpoint znalazła swoją rodzinkę” – stwierdza Luiza Godlewska, Brand & Digital Specialist marki Hotpoint. „Chcemy, żeby poprzez współpracę z twórcami bloga Mike & Mary, czyli rodziną Państwa Góreckich,  nowoczesne polskie rodziny sprawdziły, jak sprzęt naszej marki odpowiada na ich potrzeby. Zapraszamy w ten sposób do ogólnopolskiego testu – czy design, funkcjonalność i bezpieczeństwo urządzeń może iść razem w parze?” – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na blogu cyklicznie będą pojawiały się informacje nt. testowanego sprzętu w formie wpisów, a także kilkuminutowe filmy. Pierwszy wpis można znaleźć pod adresem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing