Bo w kuchni toczy się życie!
Z badania wykonanego na zlecenie marki Hotpoint, wynika, że dla większości Polaków najważniejszym pomieszczeniem każdego domu jest kuchnia. Aż 88% ankietowanych zgodziło się z tym stwierdzeniem. To pomieszczenie, w którym przede wszystkim przygotowujemy i spożywamy posiłki, jednak to nie jedyne funkcje jakie ono spełnia. Bardzo często to właśnie tam pijemy poranną kawę lub plotkujemy z przyjaciółką. Ponadto jest to miejsce spotkań i rozmów ze znajomymi, cieszące się niegasnącą popularnością choćby podczas domówek. To również strefa rodzinnych zabaw, z której korzystamy podczas wspólnego gotowania z dziećmi, a także idealny kącik do odrabiania lekcji. Marka Hotpoint postanowiła zatem sprawdzić, co dzieje się w kuchni Michała i Marysi Góreckich i zachęciła ich do dzielenia sią kulinarnymi przeżyciami, związanymi ze sprzętami marki Hotpoint, na ich blogu.
Zobacz również
„Marka Hotpoint zwróciła się do nas z propozycją współpracy w idealnym momencie – z dwóch powodów. Po pierwsze właśnie planowaliśmy urządzenie kuchni, po drugie znamy tę markę – miałem sprzęty Hotpoint Ariston właśnie gdy poznałem Marysię” – komentuje Michał Górecki, współwłaściciel bloga Mike & Mary. „Wyposażamy naszą kuchnię kompleksowo w sprzęty Hotpoint. Wszystkie urządzenia przetestujemy i oczywiście opiszemy w naszych wpisach. Na blogu nie zabraknie też filmów o tym, jak upływa nam rodzinne życie w kuchni” – dodaje Michał Górecki.
„Cieszymy się, że marka Hotpoint znalazła swoją rodzinkę” – stwierdza Luiza Godlewska, Brand & Digital Specialist marki Hotpoint. „Chcemy, żeby poprzez współpracę z twórcami bloga Mike & Mary, czyli rodziną Państwa Góreckich, nowoczesne polskie rodziny sprawdziły, jak sprzęt naszej marki odpowiada na ich potrzeby. Zapraszamy w ten sposób do ogólnopolskiego testu – czy design, funkcjonalność i bezpieczeństwo urządzeń może iść razem w parze?” – dodaje.
Na blogu cyklicznie będą pojawiały się informacje nt. testowanego sprzętu w formie wpisów, a także kilkuminutowe filmy. Pierwszy wpis można znaleźć pod adresem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing