Mikołaj Ciaś szefem kategorii napojów gazowanych w Coca-Cola Poland Services

Mikołaj Ciaś od 1 czerwca br. przejął funkcję Senior Marketing Managera, odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych w Coca-Cola Poland Services.
O autorze
1 min czytania 2014-06-06

Odpowiedzialny będzie za rozwój i wdrażanie strategii dla marek Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola light, Sprite, Fanta, Kinley oraz innowacje obrębie kategorii.

Mikolaj Ciaś ma długoletnie doświadczenie w branży FMCG.

Od 2005 roku z sukcesem tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił rolę Marketing Managera grupy marek Coca-Cola odpowiedzialnego za region Europy Północnej i Centralnej obejmującego: Polske, Czechy, Słowacje oraz kraje Bałtyckie. Odpowiadał także za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek.

Jako Marketing and Commercial Activation Manager prowadził także zespół dedykowany projektowi Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialny za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w tych krajach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przed nominacją na nowe stanowisko, Mikolaj Ciaś był szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiedał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy.

Mikołaj Ciaś jest doświadczonym managerem z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży FMCG. Posiada duże doświadczenie w dziedzinie rozwoju zawodowego pracowników i budowania zespołu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wcześniej pracował również na kierowniczych stanowiskach w działach marketingu firm Carlsberg Polska I Unilever Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się