Aplikacja konkursowa TEEKANNE, która wystartowała o godz. 13.30 i będzie aktywna do 13.30 w Wigilię to znana wszystkim z czasów dzieciństwa gra polegająca na odkrywaniu zakrytych kart i ich pamięciowym kojarzeniu. Utrzymana w świątecznej stylistyce zachęca do odkrycia – dosłownie i w przenośni – świata sześciu nowych smaków herbat przygotowanych przez TEEKANNE z myślą o sezonie zimowym. Użytkownicy mają za zadanie znaleźć dwie takie same karty przedstawiającej nowości produktowe marki. Zadanie utrudnia Pan Czajnik, którego postać na pewno nie jest obca fanom tych aromatycznych mieszanek herbacianych.
Zabawę wspiera i poleca najbardziej utytułowany polski sportowiec, Adam Małysz, który jest ambasadorem marki TEEKANNE. Nie bez powodu zatem karta z jego wizerunkiem, jest odpowiednikiem Jokera w grach karcianych i daje użytkownikowi bonus czasowy, który pomaga wygrać.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
– Tegoroczna jesień i zima stoją pod znakiem TEEKANNE – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist Teekanne Polska – Nie tak dawno zakończyliśmy ogólnopolską akcję „TEEKANNE przeciw przymrozkom”, podczas której przez pięć dni rozgrzewaliśmy gorącą herbatą kierowców w pięciu największych miastach. Teraz rozgrzewamy naszych fanów na Facebooku świątecznym konkursem. Zachęcamy do zabawy!
Więcej na: www.facebook.com/herbatateekanne w zakładce aplikacja konkursowa
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas