Polacy kochają podróżować, a PKP Intercity chce, by kolej była środkiem transportu pierwszego wyboru. Aby zachęcić do jesiennych podróży po Polsce, PKP Intercity wprowadza do sprzedaży milion biletów w super cenach, które zapewnią pasażerom możliwość jeszcze tańszych przejazdów.
Kampania jest kolejną odsłoną platformy „Zakochaj się w kolei”, która miała swoją premierę wiosną tego roku. Historia zakochania Romana i Julii jest utrzymana w lekkim i bezpośrednim tonie.
Zobacz również
Do zadań agencji Publicis Worldwide należało wypracowanie idei „Milion biletów w super cenach” i stworzenie strategii kampanii 360. Spot telewizyjny wyemitowany zostanie zarówno w stacjach głównych, jak i tematycznych należących do TVP i Polsatu.
Kreacje wideo zobaczymy w kanałach należących do najpopularniejszych stacji telewizyjnych oraz w mediach społecznościowych PKP Intercity. Za ich produkcję odpowiada studio Film Produkcja, a za post-produkcję Human Ark. Spoty radiowe wyemitują stacje tj. TIME, RMF i Polskie Radio.
W przypadku internetu reklamy zobaczymy na łamach serwisów Meta, Google Ads, YT, mailing, programmatic, FB, IG oraz Twitter. Kampania pojawi się również na nośnikach outdoorowych w największych miastach w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing