Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dziesięcioodcinkowa produkcja zadebiutuje na szklanym ekranie 22 kwietnia o godz. 21:00. W rolę Pabla Picassa wcielił się Antonio Banderas, który jak sam twierdzi, od lat fascynuje się życiem artysty. Aktor, który w swojej karierze grał już innego słynnego malarza, surrealistę Salvadora Dalego, ponownie stworzył nietuzinkową postać, która na długo zapadnie w pamięć widzów.
Zobacz również
Kampania promująca serię „Geniusz: Picasso” obejmuje telewizję, prasę, internet oraz działania OOH. Materiał wideo będzie emitowany na antenie Polsatu oraz jego stacjach tematycznych w ramach 16-sekundowych billboardów sponsorskich. Spot pojawi się również w Internecie na platformach YouTube, Facebook oraz kontekstowo w serwisach takich jak filmweb.pl. Reklama display obecna będzie na portalach Interia, Gazeta.pl, stronach wydawnictwa Marquard, oraz w programach telewizyjnych online (Telemagazyn, tv.wp.pl, Teleman).
Dodatkowo komunikacja ma docierać do fanów sztuki, produkcji biograficzynych i pierwszego sezonu „Geniusza”. Serial będzie promowany również w prasie m.in. w magazynach telewizyjnych. Mindshare Polska zaplanował też działania OOH na Citylightach oraz nośnikach Frontline 6×3 w największych miastach w Polsce.
Kampania wystartowała na początku kwietnia i zakończy się z końcem miesiąca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing