Najnowsza kampania BP realizowana jest przez Mindshare Polska w kanałach: OOH, radio, online i mobile. Spoty radiowe emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach.
W kanale OOH wykorzystywany jest mix formatów m.in. backlighty z efektem day & night. Ponadto, prowadzone są działania online m.in. na największych portalach informacyjnych i motoryzacyjnych. Dopełnienie stanowią zaś aktywności w kanale mobile.
Zobacz również
Kampania wspiera promocję konsumencką BP, dzięki której klienci stacji paliwowych mogą wymieniać punkty Payback na przydatne nie tylko w podróży latarki marki Energizer. Punkty można zebrać znacznie szybciej i łatwiej niż dotychczas ‒ po raz pierwszy bowiem promocja jest łączona. Tym razem punkty przyznawane są za zakup paliwa oraz wielu innych specjalnie oznaczonych produktów z oferty Wild Bean Cafe, myjni automatycznej i ręcznej BP oraz sklepu BP. O zdobycie nagród „z prędkością światła” można walczyć aż do wtorku, 10 marca.
Dom mediowy Mindshare Polska odpowiedzialny jest za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów. Kreacje przygotowała agencja Ogilvy & Mather.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing