Firma ubezpieczeniowa działająca w Polsce od 1990 r. zdecydowała się na dalszą współpracę
z Mindshare Polska, gdyż doceniona została zarówno strategia opracowana przez zespół Mindshare, jak i propozycja kosztowa. Dom mediowy będzie odpowiedzialny za wdrożenie kompleksowych działań we wszystkich mediach, począwszy od kampanii, której start zaplanowany został na jesień br. Za obsługę MetLife odpowiedzialny jest zespół konsultantów pod nadzorem Joanny Pawluk, Director, Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska.
Zobacz również
– Przedłużenie współpracy z MetLife to ogromna zasługa całego teamu Mindshare. Doceniona została bowiem zarówno nasza siła negocjacyjna, jak i kompleksowa strategia, której opracowanie nie byłoby możliwe bez wieloletniego doświadczenia i znajomości potrzeb Klienta. Bardzo się cieszę i gratuluję zespołowi tego sukcesu. Kontraktem tym umacniamy jednocześnie naszą pozycję domu mediowego realizującego działania m.in. dla podmiotów z niezwykle wymagającego sektora finansowego – powiedział Adrian Kawecki, Prezes Zarządu domu mediowego Mindshare Polska.
MetLife jest – obok mBank, Uniqa czy X-Trade Brokers – kolejną instytucją finansową obsługiwaną przez Mindshare Polska. Z danych Kantar Media wynika, że w I połowie 2014 r. firmy z sektora finansowego przeznaczyły na reklamę 997 mln PLN Rate Card. Zaś firmy ubezpieczeniowe są drugą – po bankach – grupą z największymi wydatkami reklamowymi w tym sektorze .
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce