‒ The Loop to zarówno nowa technologia, jak i zupełnie nowa jakość w zarządzaniu komunikacją. Od dawna mówi się o tym, że aby działania marketingowe były skuteczne, klient i wszystkie agencje muszą ze sobą współpracować, na bieżąco wykorzystując dostępne dane. My, jako pierwsi na rynku, tworzymy środowisko dla takiej współpracy. W The Loop będziemy wspólnie analizować spływające informacje i w czasie rzeczywistym podejmować precyzyjne decyzje marketingowe ‒ mówi Adrian Kawecki, Prezes Zarządu, Mindshare Polska.
The Loop to zaawansowane technologicznie centrum dowodzenia działaniami marketingowymi. W specjalnym pomieszczeniu na wielu ekranach monitorowane są dane dotyczące kampanii pochodzące z ponad 100 źródeł. Dane te analizują wspólnie zespoły ze wszystkich podmiotów realizujących wybraną kampanię m.in. agencji kreatywnej, reklamowej, digitalowej, public relations oraz domu mediowego. Zespoły te mogą w czasie rzeczywistym ocenić wpływ reklamy emitowanej w telewizji czy internecie na ruch w mediach społecznościowych, a następnie na podstawie zgromadzonych danych planować kolejne działania i elastycznie sterować budżetami marketingowymi.
Zobacz również
The Loop to sieciowe rozwiązanie Mindshare, które funkcjonuje już na kilkunastu rynkach, w tym w USA, Indiach czy Chinach. Rozwiązanie zostało wykorzystane m.in. podczas zeszłorocznej kampanii marki Jaguar z udziałem Bena Kingsleya, której finał odbył się podczas Super Bowl. Technologia będzie dostępna dla klientów Mindshare Polska jeszcze w pierwszej połowie roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing