Mint Media z kampanią dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Agencja interaktywna Mint Media promuje kampanię internetową „Zawód naukowiec” realizowaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. W ramach prowadzonych działań odpowiada za reklamę display oraz video w serwisach tematycznych, zasięgowych, społecznościowych na Facebooku i YouTube.
O autorze
0 min czytania 2014-11-27

Celem kampanii jest pokazanie młodym ludziom, uczniom i studentom, że nauka i rozwijanie zainteresowań wpływają na rozwój osobisty i przyszłą karierę zawodową. Grupą docelową kampanii jest młodzież w wieku 16+ oraz rodzice, naukowcy i uczelnie wyższe.. Istotnym elementem kampanii jest przekonanie opinii społecznej, że rola nauki cały czas rośnie i jest nie tylko niezbędnym czynnikiem rozwoju społecznego, ale też motorem gospodarczego wzrostu. Przewiduje się, że do roku 2020 Unia Europejska będzie potrzebować około miliona innowacyjnych naukowców.

Symbolem akcji „Zawód naukowiec” jest jabłko Newtona – znak pomysłowości i innowacji. Ambasadorami kampanii są m.in. prof. dr hab. Janusz Bujnicki, dr Miłosz Giersz oraz dr Patrycja Prządka-Giersz, prof. dr hab. Maciej Konacki, prof. dr hab. n. med. Adam Maciejewski.






LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj