Mint Media z kampanią dla Perły

Agencja interaktywna Mint Media realizuje dla Perły strategię komunikacyjną w social mediach. Działania promocyjno-reklamowe obejmują: tworzenie angażujących treści na fanpag’a Perła, jego moderację, organizację konkursów, a także kampanie reklamowe CPC na Facebooku.
O autorze
0 min czytania 2014-09-26

Oprócz standardowego  formatu reklamowego w kampanii pojawiają się dark posty z formatów: page post ad, page post video ad, page like ad.

Komunikacja marki na Facebooku i koncepcja kreatywna profilu korespondują ze spotem telewizyjnym Perły i claimem „Najbardziej lubelskie piwo na świecie”. Lokalny patriotyzm Lubelszczyzny i odwołanie do tradycji łączą się z ogólnopolską kampanią realizowaną w standardowych kanałach dotarcia oraz social mediach. Położenie akcentu na chwile spędzone z bliskimi, wartości przyjaźni i rodzinnej atmosfery, podkreślają autentyczność marki oraz tworzą wyjątkową interakcję z odbiorcami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się