Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Młodym już dziękujemy”. Michał Żebrowski w profrekwencyjnym spocie SEXEDPL 

„Młodym już dziękujemy”. Michał Żebrowski w profrekwencyjnym spocie SEXEDPL 
Fundacja SEXEDPL po raz kolejny wspiera obywatelską postawę Polek i Polaków, zachęcając tym razem do udziału w zbliżających się wyborach samorządowych. Główną rolę w aktywizującym do głosowania spocie Fundacji Anji Rubik zagrał Michał Żebrowski.
O autorze
1 min czytania 2024-04-02

Spot pokazuje przerysowaną, komediową scenę z gabinetu lidera samorządu, który dziękuje młodym współpracownikom za pracę w wyborach parlamentarnych, prosząc ich jednocześnie, by nie zawracali sobie głowy wyborami lokalnymi, które nie są dla nich. Młodzi przejmują jednak narrację i zachęcają widzów do wzięcia udziału w wyborach, podkreślając, że mają one bezpośrednie przełożenie na ważne dla nich kwestie związane z ich codziennym życiem, min opieką zdrowotną, edukacją czy kulturą. 

Reżyserem spotu, tak jak w przypadku poprzedniej kampanii został Igor Leśniewski. Pierwsza odsłona mobilizacyjnej aktywności Fundacji miała miejsce w październiku 2023, a jej działania przełożyły się bezpośrednio na rekordową wyborczą frekwencję, która wyniosła 74,38 proc

– Wiemy, że połowa Polek i Polaków zauważyła kampanie profrekwencyjne organizowane przez organizacje pozarządowe – aż 81 proc. respondentów, którzy widzieli reklamy i inne niepartyjne działania profrekwencyjne deklaruje, że wzięło udział w wyborach – mówi Anja Rubik, założycielka Fundacji SEXEDPL.

Kampania SEXEDPL była jedną z pięciu najbardziej rozpoznawalnych i szeroko dystrybuowanych. Jej organiczne i kampanijne zasięgi przekroczyły liczbę 20 mln

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zależy nam na podtrzymaniu poczucia sprawczości i idei społeczeństwa obywatelskiego, szczególnie wśród grupy Gen Z i Millenialsów. Głównym sukcesem poprzedniej kampanii było zmobilizowanie młodych wyborców i obalenie niekorzystnych prognoz dotyczących kobiet, które wykazywały niechęć do pójścia do urn – dodaje Martyna Wyrzykowska, Dyrektorka Zarządzająca Fundacji. 

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Bohater serialu „1670” zachęca do głosowania w Warszawie w spocie stowarzyszenia Miasto Jest Nasze

Stowarzyszenie Miasto Jest Nasze ruszyło z kampanią, która ma zachęcić do udziału w zbliżających się wyborach samorządowych. W jedną z głównych ról wcielił się Michał Sikorski, aktor znany m.in. z serialu „1670″.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 „Bandyckie Wyrzuty Sumienia”. Powraca kultowa akcja charytatywna „Mafia dla Psa”! 

Pamiętacie legendarną kampanię społeczną „Mafia dla Psa”? Właśnie powraca! W sieci pojawił się najnowszy spot promujący zbiórkę pieniędzy na zwierzaki ze schronisk. W rolę głównego bohatera wcielił się Michał Sikorski, odkrycie serialu „1670”. W nagraniu zobaczymy także Krysię i Wiesię – psiaki adoptowane przez Zosię Zborowską.