Stworzona, by uosabiać akceptację i włączanie – pierwsza w historii kobieca postać wśród orzechowych M&M’S – jest znana ze szczerego wyrażania siebie. Jej nieodparty urok i ekscentryczna natura są napędzane przez wysoką samoświadomość, autentyczność i pewność siebie. Wiola dołącza do legendarnego grona postaci M&M’S, które niedawno, bo w styczniu, zyskały odświeżony wygląd i bardziej urozmaicone osobowości.
Mars z radością przedstawia światu najnowszą członkinię zespołu M&M’S. Ma ona mnóstwo cech, które sprawiają, że ludzie mogą się z nią identyfikować i ją docenić, między innymi jej gotowość do zaakceptowania swojego prawdziwego „ja”. Przypomina nam ona, abyśmy celebrowali to, co jest w nas wyjątkowe – mówi Jane Hwang, global vice president w Mars Wrigley – Nasza opowieść dopiero się zaczyna, a wprowadzenie najnowszej rzeczniczki M&M’S otwiera kolejny rozdział. Jej urok, ekscentryczna natura i łatwość utożsamiania się z nią wzbogacają ekipę w czasie, kiedy marka M&M’S nieustannie zachwyca swoich fanów zabawą w wyjątkowym stylu M&M’S.
Zobacz również
Sztuka i rozrywka to potężne sposoby na inspirowanie zabawy i budowania więzi. Wiola wykorzystuje siłę muzyki, by pokazać swoją indywidualność, wydając swój pierwszy singiel i teledysk. Muzyczna premiera zatytułowana „I’m Just Gonna Be Me” („Będę po prostu sobą”) powstała z pomocą niezwykle utalentowanej saksofonistki Grace Kelly, mistrzów tańca i choreografii – Devina Santiago i Colo Cag, a także słynnego śpiewaka operowego Anthony’ego Rotha Costanzy. Wszystko to ze specjalnym udziałem reszty ekipy M&M’S: Czerwonego, Żółtego, Pomarańczowego, Brązowej, Niebieskiego i Zielonej. Fani mogą odwiedzić stronę M&M’S Purpose – For All Funkind, aby dowiedzieć się więcej o grupie twórców, z którymi M&M’S zjednoczył siły i wyprodukował „I’m Just Gonna Be Me”.
W ramach M&M’S FUNd – globalnej inicjatywy mającej na celu śledzenie wpływu marki na jej misję zwiększenia poczucia przynależności u dziesięciu milionów ludzi do 2025 roku, utwór „I’m Just Gonna Be Me” zostanie udostępniony na wszystkich głównych muzycznych platformach streamingowych i wesprze inkluzywną rozrywkę oraz sztukę. Za każdy stream zostanie przekazany jeden dolar darowizny (do kwoty pięciuset tysięcy dolarów) na rzecz organizacji non profit Sing for Hope, która wykorzystuje potęgę sztuki, aby nieść nadzieję łączyć i dawać poczucie celu milionom ludzi na całym świecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]