– Stworzyliśmy pierwszy tego typu eventowy chatbot w Polsce, zawierający zawsze aktualne informacje o koncertach, dostępności biletów, biogramy artystów, fotorelacje i quiz – mówi Mariusz Pełechaty, Head of Product w KODA Bots.
Rozwiązanie jest dostępne na platformie Facebook Messenger. Wystarczy kliknąć w przycisk “wyślij wiadomość” na fanpage’u Męskie Granie na Facebooku. Użytkownik może wybrać temat, który go interesuje lub wpisać swoje pytanie dot. trasy koncertowej. Przez pierwsze 3 tygodnie chatbot poprawnie zinterpretował aż 94% wysłanych do niego pytań, a w 55% przypadków jego odpowiedzi były dla użytkowników wyczerpujące.
Zobacz również
– Wnioski z setek konwersacji są dla nas fantastycznym materiałem do optymalizacji działania chatbota. Zarówno na poziomie jego konstrukcji, jak i planowania interakcji z użytkownikiem, czyli odpowiadania w języku naturalnym na zadawane pytania. Cieszymy się z tego, że dla większości użytkowników chatbot stanowi wyczerpujące źródło informacji. Dodatkowe pytania kierowane bezpośrednio do moderatora najczęściej wynikały z chęci ich potwierdzenia lub uzupełnienia – dodaje Mariusz Pełechaty.
KODA Bots to studio projektujące chatboty wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji i autorską platformę integrującą się z dowolnym API. Firma należy do Hexe Capital, wrocławskiej grupy spółek oferujących rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu w Internecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing