Wśród prelegentów i panelistów znajdują się przedstawiciele aż 10 największych banków i instytucji finansowych w Polsce, a także eksperci z firm takich jak Google, Edisonda, Blockchain Polska, Escola, e-point, Mobee Dick, Upside, Uxeria czy VMLY&R Poland.
Rewolucja w bankowości
Pierwszy dzień rozpocznie się prelekcją o dość kontrowersyjnej tematyce. Prelegenci z firmy Efigence odpowiedzą na pytanie dlaczego czeka nas koniec bankowości mobilnej i co po niej nastąpi. Artur Kurasiński poruszy natomiast temat okradania sektora finansowego przez startupy i technologię, a Bartosz Bilicki opowie o nowej kryptowalucie Facebooka o nazwie Libra, która zdążyła już trochę namieszać w świecie bankowości tradycyjnej.
Zobacz również
Drugiego dnia na scenie MTC pojawią się Kamil Bolek oraz legendarny youtuber Cyber Marian, którzy opowiedzą o influencerach i pokoleniu Z w bankowości i finansach. Prelegenci skupią się też na tematyce projektowania aplikacji bankowych przyjaznych rodzinom oraz generacji Z. Tomasz Opalski (ING Bank Śląski) oraz Witold Janiszewski (Symetria) pokażą jak podejmować decyzje biznesowe na podstawie badań UX. W oparciu o wyzwania projektowe, wnioski badawcze, wdrożone (lub nie) rozwiązania podzielą się doświadczeniem i wiedzą zdobytą podczas systematycznego rozwoju bankowości mobilnej ING.
Nie zabraknie również tematów technicznych. Michał Szklarski (e-point) oraz Piotr Kowalski (Google) opowiedzą, czym jest dokładnie mWeb i jak rezonuje on ze światem finansów. Wyjaśnią, co to jest PWA i AMP oraz odpowiedzą na pytanie, czy warto te technologie wdrażać.
Pełen program oraz biografie prelegentów dostępne są na stronie banking.mobiletrends.pl/program
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Czy można przewidzieć przyszłości polskiego sektora bankowego?
Niezwykle interesująco zapowiada się ekspercki panel dyskusyjny, który będzie miał miejsce pierwszego dnia konferencji. Konrad Olejarczyk (Mobee Dick) przeprowadzi rozmowę z przedstawicielami BNP Paribas Polska, Credit Agricole Bank Polska, mBank, PKO Bank Polski oraz Revolut dotyczącą trendów kształtujących polski sektor bankowy. W dynamicznie zmieniającej się cyfrowej rzeczywistości przewagę zdobywają ci, którzy skutecznie przewidują i reagują na zmiany. Podczas panelu zaproszeni goście porozmawiają o kluczowych trendach technologicznych i biznesowych, które określają kierunki rozwoju polskiej bankowości. Wśród poruszanych tematów znajdują się zagadnienia takie jak tworzenie produktów bankowych, zmiany w sposobie mówienia o finansach, bezpieczeństwo, rozwiązania finansowe dla dzieci i młodzieży, współpraca między fintechami i bankami czy obecność botów w finansach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uczmy się na konkretnych przykładach!
W programie, tradycyjnie drugiego dnia, znalazł się blok case studies. Piotr Kardasz (TMS Brokers) opowie nam o projektowaniu aplikacji finansowej, która angażuje użytkownika na dłużej, pozwala inwestować i pomaga w podejmowaniu decyzji. Marek Lesiak (Efifence) i Tomasz Dośpiał (Alior Bank) przedstawią aplikację Alior Kantor, która umożliwia podróżowanie w prostej taryfie i bez zbędnego bagażu. Podróże wiążą się również z ubezpieczeniem, o czym opowie więcej Piotr Friedberg (VMLY&R Poland). Poznamy jak przebiegał proces projektowania produktu ubezpieczeniowego dla rodzin, który jest zrozumiały dla każdego. Natomiast Bartek Zieman (Movadee) przedstawi etapy redesignu platformy giełdowej, po którym przestała być ona narzędziem przeznaczonym tylko dla specjalistów, a stała się aplikacją dostępną dla zwykłego inwestora.
Dlaczego warto być na MTC?
Do specjalnej edycji wydarzenia pozostały niecałe trzy tygodnie. To ostatnia szansa na dokonanie rejestracji. Podczas dwóch dni konferencji wysłuchamy ponad 40 prelegentów, którzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży oraz licznymi sukcesami na swoim koncie. Poruszone zostaną tematy związane z najnowszymi rozwiązaniami stosowanymi w kanale mobile w bankowości. To jedna z nielicznych możliwości wysłuchania podczas wydarzenia przedstawicieli takich firm i banków jak Bank Millennium, BNP Paribas Polska, Credit Agricole Bank Polska, PKO Bank Polski, Revolut, mBank, ING Bank Śląski, TMS Brokers, Alior Bank czy Idea Bank.
Konferencja skierowana jest nie tylko do przedstawicieli sektora bankowego, ale także do osób, które chcą poznać prawdziwe potrzeby klientów i dążą do ciągłego poszerzania swojej wiedzy i umiejętności w gronie najlepszych ekspertów. Podczas DXC Networking Party, które odbędzie się po pierwszym dniu konferencji, będzie można nawiązać cenne kontakty biznesowe. Wartościową wiedzę uzyskają także dyrektorzy, managerowie, graficy, projektanci, specjaliści ds. reklamy i każdy, komu zależy, aby jego firma czy instytucja była na bieżąco z najnowszymi trendami w mobilnych technologiach.
Dołącz do społeczności MTC już dziś
Mobile Trends Conference to największa w Polsce cykliczna konferencja o trendach w marketingu, projektowaniu aplikacji, designie, UX, UI oraz nowych technologiach mobilnych. Edycja specjalna, która odbędzie się 3-4 października będzie wyjątkowa również ze względu na swoją lokalizację. Po raz pierwszy zagości w Warszawie, a konkretnie w Kinotece Multiplex położonej w samym centrum stolicy.
Wydarzenia Mobile Trends od 8 lat organizuje ClickMaster Polska. Sponsorami MTC for banking zostali Autopay by Blue Media, Nest Bank oraz DXC Technology. Konferencja objęta jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w niej istnieje możliwość otrzymania punktów recertyfikacyjnych. Patronat honorowy nad MTC objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.