Mobilne maszyny Paczkomat® InPost pojawiły się przy stokach narciarskich

Mobilne maszyny Paczkomat® InPost pojawiły się przy stokach narciarskich
Grupa InPost właśnie uruchomiła mobilny Paczkomat w kurorcie narciarskim w Istebnej. Dzięki temu turyści mogą łatwo wysyłać nadmiarowy bagaż, a także odebrać potrzebne lub zapomniane przedmioty. To kolejny innowacyjny pomysł od InPost, który umożliwia klientom szybkie i wygodne rozwiązania.
O autorze
1 min czytania 2024-12-12

Wkrótce usługa zostanie rozszerzona o kolejne trzy lokalizacje w Wiśle i Bukowie Tatrzańskiej.

– Priorytetem InPost jest sprostanie potrzebom naszych klientów, dlatego cieszę się, że Paczkomat na stałe wpisał się w codzienne życie Polaków. Użytkownicy doceniają szybkość i niezawodność dostaw, a także chętnie polecają nasze usługi. Chcemy ułatwiać życie naszym klientom na co dzień – także na wakacjach, czy w podróży. Innowacyjne rozwiązania wprowadziliśmy na wielu polskich lotniskach i w szpitalach. Teraz także w czasie zimowego urlopu nasi klienci mogę odebrać swoje przesyłki w ulubionym miejscu wypoczynku – podkreśla Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost.

Pierwszy mobilny Paczkomat został uruchomiony przy resorcie narciarskim „Złoty Groń” w Istebnej, który jest popularnym wyborem turystów. To pierwsza tego typu maszyna InPost, uruchamiana tylko na okres sezonu zimowego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Według najnowszych badań Kantar – międzynarodowej agencji badawczej – InPost jest najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 99% wskazań. Ponadto 93% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat InPost jako formę dostawy, a 85% jako formę wysyłki. Natomiast 83% badanych uznaje Paczkomat InPost za najbardziej ekologiczny sposób dostaw. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat InPost – wskaźnik NPS – osiągnął poziom aż 77 punktów.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Kantar: każdy konsument zna markę InPost [BADANIE]

Kantar: każdy konsument zna markę InPost [BADANIE]
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się