W 2022 roku mobilne Żabki obsłużyły ponad 30 tys. klientów podczas 60 dni eventowych. W tym sezonie w Polskę ruszy 6 mobilnych sklepów. Pojawią się one na koncertach Męskiego Grania w Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Żywcu oraz na festiwalach: Polish Hip-Hop Festival w Płocku, Ostróda Reggae Festival i OFF Festival w Katowicach.
– Przy wyborze lokalizacji, w których pojawiają się nasze mobilne Żabki, kierujemy się przede wszystkim charakterem i rodzajem wydarzeń. Chcemy zapewnić uczestnikom festiwali wygodny dostęp do produktów w miejscach, gdzie nie ma tradycyjnych sklepów lub są one trudno dostępne. Staramy się dostosować ofertę do oczekiwań i preferencji konsumentów, a naszym priorytetem jest szybkość i jakość przygotowanych dań i przekąsek. Dzięki temu uwalniamy czas klientów, którzy mogą w pełni oddać się zabawie. W mobilnych Żabkach oferujemy głównie produkty food-to-go, które można łatwo zabrać ze sobą i cieszyć się nimi np. podczas ulubionych koncertów. Tylko w zeszłym sezonie w mobilnych sklepach sprzedaliśmy blisko 10 tys. hot dogów amerykańskich i 7 tys. butelek wody mineralnej – mówi Jerzy Roguski, dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju w Żabka Polska.
Zobacz również
Sklepy mobilne stawiają przede wszystkim na szybkość i jakość obsługi. To koncept otwarty na innowacje, a serwowane w niej przekąski uzależnione są od charakteru wydarzenia. Trochę inne propozycje dostępne są podczas imprez muzycznych, a inne w trakcie wydarzeń stricte rodzinnych. Zawsze jednak ogromnym powodzeniem cieszą się hot dogi. Ponadto w ofercie dostępne są m.in. ciepłe przekąski doskonale znane z oferty gastronomicznej Żabka Café, takie jak: bagietki, churrosy czy frytki. Klienci mogą także sięgnąć po pożywne kanapki Tomcio Paluch lub sałatki Dobra Karma. Dostępna jest też gorąca, aromatyczna kawa na wynos w różnych rodzajach oraz napoje zimne, w tym woda mineralna Od Nowa, płynne przekąski Foodini oraz soki i lemoniady Wycisk.
Mobilna Żabka może być wszędzie tam, gdzie tysiące spragnionych i głodnych klientów. Koncept przystosowany jest do szybkich zakupów nie tylko w trakcie koncertów, ale także targów oraz wydarzeń sportowych i kulturalnych. W przyszłości mobilne Żabki mogą pojawić się również w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym w miejscowościach letniskowych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing