Moda na Wielkanoc: Louis Vuitton proponuje czekoladową wersję kultowej torebki Egg Bag

Moda na Wielkanoc: Louis Vuitton proponuje czekoladową wersję kultowej torebki Egg Bag
Z okazji świąt wielkanocnych powstała czekoladowa wersja słynnej torebki Egg Bag Louis Vuitton. Za wykonany z trzech rodzajów czekolady dodatek trzeba zapłacić kilkaset euro, ale chętnych nie brakuje.
O autorze
1 min czytania 2025-04-11

Jeśli Boże Narodzenie, to choinki, pierniki i postać Świętego Mikołaja. A jeśli Wielkanoc: zające, kurczaczki i oczywiście jajka. Właśnie ten ostatni motyw postanowił na nowo zinterpretować ekskluzywny dom mody Louis Vuitton, tworząc czekoladową wersję kultowej Egg Bag. Torebka z czekolady powstała we współpracy z Maxime Frédéricem, szefem cukierni Cheval Blanc Paris i laureatem tytułu Cukiernika Roku 2022 Gault & Millau.

Po raz pierwszy kultową dziś Egg Bag mogliśmy zobaczyć podczas pokazu LV wiosna/lato 2019, ale od tamtego momentu dodatek stał się nieodłącznym elementem stylizacji niejednej miłośniczki mody. W czekoladowej wersji torba została wykonana: z czekolady gorzkiej 70% (warstwa zewnętrzna), czekolady mlecznej 40% (uchwyty i zapięcia). Dodatkowo wewnątrz torby można znaleźć tabliczkę mlecznej czekolady z prażonymi orzechami laskowymi.

Czekoladową Egg Bag można kupić za 225 euro w sklepie internetowym oraz w niektórych butikach Louis Vuitton w Paryżu, Szanghaju, Singapurze i Nowym Jorku.

Ekskluzywne pisanki do Egg Bag

Dodatkowym elementem wielkanocnej edycji Egg Bag są zestawy miniaturowych, czekoladowych pisanek, których smaki również stworzył szef Frédéric. Przywodzące na myśl perły czekoladowe jajka są sprzedawane w zestawach po 3 lub sztuk o smakach łączących m.in.:

  • karmel malinowy i pralinę pistacjową,
  • karmel z niebieską wanilią z wyspy Reunion i gryczaną giandują,
  • oraz karmel z tahitańską wanilią i praliną orzechową.

Wielkanocne niespodzianki od Louis Vuitton to element szeroko zakrojonej kampanii realizowanej przez markę modową we współpracy Le Chocolat Maxime Frédéric. Jej celem jest łączenie świata modowego luksusu i wykwintnych przysmaków.

Zdjęcia: www.eu.louisvuitton.com

PS Patisserie Lidl Pop-up: Croissant Bag do kupienia podczas London Fashion Week