Moda przez pryzmat sportu. Arkadiusz Milik twarzą okularów Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger, który od trzech dekad zaciera granice między modą a sportem, łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W efekcie powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania, prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
O autorze
2 min czytania 2023-05-23

Maj 2023 – Tommy Hilfiger, jedna z najbardziej ikonicznych marek w świecie mody, której początki sięgają lat 80-tych, przedstawia kolejny rozdział w swojej historii. Słynąca z połączenia sportu i elegancji marka przedstawia kampanię okularów Sporty Polo Pique 2023, której twarzą został piłkarz Polski i Juventusu – Arkadiusz Milik.

– Tommy Hilfiger to marka kultowa, zawsze o niej było głośno, była widoczna na ulicach. Znałem ją już jako młody chłopak, pamiętam, że każdy marzył, żeby mieć coś od Tommy’ego – powiedział Milik, który jako członek turyńskiego klubu Juventus podpatruje charakterystyczny, modowy sznyt Włochów. 

– Również w kontekście okularów przeciwsłonecznych. „We Włoszech mamy w roku około 310-320 słonecznych dni. Tu nie ma znaczenia czy to grudzień, luty czy czerwiec, warunki atmosferyczne są takie, że okulary przeciwsłoneczne stają się niezbędne – powiedział napastnik.

– Okulary przeciwsłoneczne mają kultowy i swobodny styl, z którego słynie marka, łącząc współczesne wpływy z energicznym duchem. Odkrywają na nowo ponadczasową klasykę dla współczesnych gustów – dodał Milik.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W nowej kampanii przeważa surowość męskiego stylu. Utrzymane w miejskim, streetowym klimacie zdjęcia autorstwa duetu fotografów, Vincenzo Schioppa i Jonathana Santoro, oddają ducha sportowej elegancji okularów Tommy Hilfiger. W kolekcji znalazły się wysokokontrastowe soczewki „TECH”, które nie tylko prezentują się stylowo, ale też zapewniają maksymalną ochronę oczu. Połączenie praktyczności i mody to esencja stylu marki Tommy Hilfiger.

– Elegancja to duże słowo i można je różnie interpretować. Wiadomo, że kiedy się z kimś spotykamy, automatycznie zwracamy uwagę na jego ubiór. Ale elegancja to nie tylko strój, ale przede wszystkim to, jak ktoś się zachowuje czy szanuje drugiego człowieka, to jest dla mnie ważne – powiedział Milik.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka Tommy Hilfiger, zapraszając do współpracy Arkadiusza Milika, kontynuuje wieloletnią tradycję angażowania czołowych przedstawicieli świata sportu do swoich kampanii. Współpracowała między innymi z tenisistą Rafael Nadalem, kierowcą wyścigowym Lewisem Hamiltonem czy Diego Maradoną. Hilfiger w swoich kolekcjach często wykorzystywał kolorowe akcenty, nawiązujące do strojów sportowych, takie jak białe koszulki z numerem na plecach, kurtki baseballowe czy legendarne dresy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Okulary z kolekcji Tommy Sport to nie tylko stylowy dodatek do codziennych sportowych stylizacji, ale także funkcjonalne akcesoria, które doskonale sprawdzą się podczas aktywności na świeżym powietrzu. 

Kolekcja okularów Sporty Polo Pique 2023 to idealny przykład na to, jak modowe trendy i funkcjonalność mogą iść ze sobą w parze, tworząc produkty, które zadowolą nawet najbardziej wymagających konsumentów.

Kolekcja okularów Sporty Polo Pique Spring 2023 będzie dostępna na stronie tommy.com, w sklepach TOMMY HILFIGER na całym świecie oraz za pośrednictwem wybranych partnerów hurtowych.

PS Shawn Mendes w nowej kampanii promującej wiosenną kolekcję Tommy Hilfiger

Kampania „Tommy X Shawn Classics Reborn” powstała we współpracy z piosenkarzem i autorem piosenek – Shawnem Mendesem. W kampanii wzięli udział przyjaciele i rodzina artysty, a także działacze na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz przedstawiciele młodego pokolenia.