Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Modele plus size promują nową, ciałopozytywną kolekcję bielizny Rihanny

Najnowsza kampania bielizny piosenkarki Rihanny to duży ukłon w stronę ruchu body postitive. Na prezentacji kolekcji wystąpiły nie tylko modelki plus size, ale również modele.
O autorze
1 min czytania 2020-10-09

Ciałopozytywność to ruch, który coraz większymi krokami wchodzi do branży modowej. Jednak do tej pory był on głównie zarezerwowany dla kobiet – do nich też kierowane są wszelkie kampanie promujące ideę body positive. A co z mężczyznami, których sylwetki niekoniecznie wpisują się w przestarzałe i stereotypowe kanony męskiego ciała? 

Kwestię tę postanowiła poruszyć Rihanna w nowej kampanii promującej bieliznę jej marki Savage x Fenty. Podczas prezentacji kolekcji piosenkarka udowodniła, że ruch ciałopozytywności przeznaczony jest dla każdego, bez wyjątku – obok modelek plus size zaprezentowali się bowiem także modele reprezentujący każdy typ sylwetki.

zdjęcie: twitter.com/fForFENTY 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To jednak nie wszystko – na stronie internetowej marki nową bieliznę promują nie tylko mężczyźni z idealnie wyrzeźbionymi sześciopakami, ale również modele plus size.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania Savage x Fenty podbiła serca internautów, którzy to pochwalili markę za promowanie ciałopozytywności bez względu na płeć i łamanie stereotypów dotyczących męskiej sylwetki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

„Pomyśl zanim powiesz” to nowa kampania w duchu body positive, której bohaterkami są modelki plus size. Projekt ma na celu zwrócenie uwagi na to, by nasze wypowiedzi były bardziej przemyślane, spełniały określony cel i nikogo nie krzywdziły.

PS2

Agencja modelek Zebedee Management stworzyła piękną sesję zdjęciową ku pochwale różnorodności. Na zdjęciach widzimy 19 modelek i modeli w wieku od 2 do 54 lat, którzy albo urodzili się z brakiem niektórych kończyn, albo utracili je w wyniku amputacji.

PS3

Ubiegłoroczna kampania szminek marki Gucci różni się od tych, które dotychczas widzieliśmy – zamiast perfekcyjnego uśmiechu, produkty beauty reklamuje niedoskonały zgryz piosenkarki i artystki Dani Miller.