Obecnie mBank zgromadził już 3,8 mln klientów, którzy już niebawem będą mogli skorzystać z nowej funkcjonalności. mOkazje zakupy, czyli marketplace mBanku dostępy w aplikacji mobilnej, zapewni dostęp do bezpiecznych i szybkich zakupów online. Na start mOkazje zakupy mają oferować ponad półtora miliona produktów z 2 tys. kategorii. Rozwiązanie jest efektem współpracy mBanku z Morele.net.
mOkazje zakupy dostępne od połowy grudnia 2024 roku
Usługa mOkazje zakupy po raz pierwszy zadziała w jeszcze przed Bożym Narodzeniem, równolegle z udostępnieniem najnowszej wersji aplikacji mobilnej mBanku. Wszyscy klienci mają otrzymać dostęp do rozwiązania do 24 grudnia br.
Zobacz również
Aby skorzystać z marketplace’u wystarczy kilka kroków:
- otwarcie aplikacji mobilnej mBanku,
- zalogowanie się na swoje konto,
- klikięcie widżetu z ofertą na pulpicie lub zakładki „Zakupy” w menu aplikacji.
Potem można już szukać samodzielnie lub skorzystać z indywidualnych rekomendacji, promocji i okazji dnia. Jeszcze przed oficjalnym startem marketplace’u przeprowadzono testy na 500 tys. klientów, którzy jako pierwsi dostali dostęp do rozwiązania i zrecenzowali je. Z badań wynika, że NPS usługi w listopadzie br. wyniósł aż 92*.
Filtrowanie, sortowanie i automatyczne uzupełnianie
W ramach funkcjonowanie mOkazji zakupy użytkownicy będą mogli skorzystać m.in. z wyszukiwarki z opcją filtrowania i sortowania, dostępu do pełnej karty wybranego produktu i opinii użytkowników, a także automatycznego uzupełnienia danych adresowych po wpisaniu bankowego PIN-u lub weryfikacji przy pomocy Face ID.
Najciekawsze reklamy świąteczne 2024 [PRZEGLĄD]
Płatności za zakupy będzie można dokonać metodami tradycyjnymi, a także autorską „mBank płacę później”. W 2025 roku planowane jest także wprowadzenie możliwości dokonywania płatności ratalnych. Co więcej, z biegiem czasu dostęp do mOkazji zakupy mają zyskać nie tylko klienci indywidualni, ale także firmowi mBanku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
*Aby obliczyć wskaźnik NPS, należy od wartości procentowej Promotorów (zdecydowanie polecają usługę lub produkt) odjąć wartość procentową Krytyków (zdecydowanie nie polecają). Przykładowo, jeśli 75% respondentów to Promotorzy, 15% to Neutralni, a 10% to Krytycy, wówczas NPS wynosi 65 (75 – 10 = 65). Wynik NPS jest na skali –100 (wszyscy Krytycy) do +100 (wszyscy Promotorzy).
Zdjęcie główne: mat. pras. mBank