Na ulicach Wielkiej Brytanii i w tamtejszej prasie pojawiły się reklamy lizaków Chupa Chups. Co je wyróżnia? „Naukowe” podejście do tematu: cząsteczki dopaminy, serotoniny i endorfin zaprezentowano, wykorzystując elementy tworzące lizak Chupa Chups. Cgukrowa kulka staje się atomem, a patyk wiązaniem chemicznym.







W ten sposób twórcy kampanii „Molecules of Fun” chcą pokazać, że czasami wystarczy jeden, niewielki lizak, aby wyprodukować w mózgu hormony szczęścia, a na twarzy wywołać uśmiech. Na billboardach i w reklamie prasowej brakuje zbędnych opisów – są za to przyciągające wzrok kolory, krótkie hasło i charakterystyczne logo marki.
Chupa Chups swoją akcją reklamową chce pokazać, że o poważnych tematach, do których bez dwóch zdań można zaliczyć nauki ścisłe, warto czasami podejść z dystansem i humorem. Tylko w taki sposób można bowiem popularyzować te ważne tematy w społeczeństwie. Taki marketing przyjazny nauce to też sposób na przyciągnięcie do produktów marki Chupa Chups konsumentów w różnym wieku: od dziecka, po dorosłego. Bo przecież każdy z nas zasługuje na co dzień na odrobinę radości (i słodyczy), prawda?
Za realizację kampanii odpowiada agencja BBH London.
Zdjęcia: LinkedIn