Aby zrealizować strategiczny cel organizacji – czyli zwiększenie poziomu sprzedaży, niezbędne jest wsparcie sprzedawców przez zespół marketingowy. W tym miejscu z pomocą przychodzi social selling. W dzisiejszych realiach, kiedy rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami na bazie tradycyjnych metod jest coraz trudniejsze, staje się on jednym z kluczowych elementów działalności firmy. W dobie wirtualnych spotkań, działania marketingowe są niezbędnym ogniwem w generowaniu przychodów przedsiębiorstwa. Włączenie treści oraz działań LinkedIn do procesu sprzedażowego pozwala skutecznie wpływać na decyzje zakupowe klientów. Właśnie dlatego Monday stawia na rozwój digital sellingu.
Katarzyna Sitarska dołączyła do Monday w lipcu br. Posiada 13-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B jako konsultant i trener social selling. Specjalizuje się w budowaniu i realizowaniu programów social selling w B2B dla dużych i średnich organizacji, głównie w branży IT. Jej klienci to m.in. z Canon Polska, CyberCom Group, Bibby Financial Services, AdRem Software. W Monday realizuje projekty social selling i warsztaty m.in dla Sage Polska i Dell Technologies.