Money.pl rozpoczyna współpracę z agencją e-mail marketingową Animails

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową realizację strategii e-mail marketingowej i marketing automation dla serwisów e-commerce z grupy Money.pl sp z o.o., tj. direct.money.pl, TotalMoney.pl i Finansowysupermarket.pl.
O autorze
1 min czytania 2017-01-17

“Newslettery wysyłamy regularnie od dłuższego czasu, ale postanowiliśmy w końcu poświęcić temu kanałowi więcej uwagi. Długo szukaliśmy specjalistów, którzy byliby w stanie wynieść go na wyższy poziom, a także rozpocząć budowę i realizację strategii marketing automation, o której od dawna dużo mówiło się w naszej firmie” – opowiada Edyta Kulej-Dziergowska, Kierownik Zespołu Produktu i Promocji Finansowego e-Commerce. “W końcu trafiliśmy na Animails. Spotkaliśmy się, odbyliśmy kilka rozmów i uznaliśmy, że właśnie takiej agencji szukaliśmy. Pierwsze wyniki naszej współpracy pokazują, że się nie myliliśmy.”

“Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że możemy realizować kompleksowo strategię e-mail marketingu dla tak uznanej marki na rynku finansowym, jak Money.pl. Cieszy nas bardzo, że jest to firma, w której nie myśli się o e-mail marketingu tylko w kontekście generycznych mailingów, ale także bardziej zaawansowanych działań marketing automation, w których tkwi duży potencjał. Do projektu przystąpiliśmy z ogromnym zapałem i mamy nadzieję na długą, owocną współpracę” – oznajmia Artur Dąbrowski, współwłaściciel agencji Animails.

Animails we współpracy z Money.pl sp. z o.o. odpowiadać będzie za: opracowywanie koncepcji regularnych mailingów (wspólnie z klientem), tworzenie kreacji graficznych, copywriting, wysyłkę kampanii, raportowanie wyników, przeprowadzanie testów, segmentację bazy adresowej, opracowywanie i wdrażanie strategii marketing automation.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj