“Newslettery wysyłamy regularnie od dłuższego czasu, ale postanowiliśmy w końcu poświęcić temu kanałowi więcej uwagi. Długo szukaliśmy specjalistów, którzy byliby w stanie wynieść go na wyższy poziom, a także rozpocząć budowę i realizację strategii marketing automation, o której od dawna dużo mówiło się w naszej firmie” – opowiada Edyta Kulej-Dziergowska, Kierownik Zespołu Produktu i Promocji Finansowego e-Commerce. “W końcu trafiliśmy na Animails. Spotkaliśmy się, odbyliśmy kilka rozmów i uznaliśmy, że właśnie takiej agencji szukaliśmy. Pierwsze wyniki naszej współpracy pokazują, że się nie myliliśmy.”
“Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że możemy realizować kompleksowo strategię e-mail marketingu dla tak uznanej marki na rynku finansowym, jak Money.pl. Cieszy nas bardzo, że jest to firma, w której nie myśli się o e-mail marketingu tylko w kontekście generycznych mailingów, ale także bardziej zaawansowanych działań marketing automation, w których tkwi duży potencjał. Do projektu przystąpiliśmy z ogromnym zapałem i mamy nadzieję na długą, owocną współpracę” – oznajmia Artur Dąbrowski, współwłaściciel agencji Animails.
Zobacz również
Animails we współpracy z Money.pl sp. z o.o. odpowiadać będzie za: opracowywanie koncepcji regularnych mailingów (wspólnie z klientem), tworzenie kreacji graficznych, copywriting, wysyłkę kampanii, raportowanie wyników, przeprowadzanie testów, segmentację bazy adresowej, opracowywanie i wdrażanie strategii marketing automation.