Kojarzycie zabawny film promujący serial „Orange Is the New Black”, w którym wystąpiła Magda Gessler? Z pewnością, bowiem szybko stał się on hitem internetu. Teraz platforma Netflix postanowiła w podobny sposób wypromować na polskim rynku inny serial – słynny „Stranger Things”, którego trzeci sezon miał swoją premierę kilka dni temu.
W spocie wystąpiła tym razem piosenkarka Monika Brodka, która wcieliła się w role głównych bohaterów produkcji. Trzeba przyznać, że podobieństwo jest uderzające ;).
Zobacz również
PS
Były już klocki LEGO inspirowane serialem „Stranger Things”, New Coke, czyli napój Coca-Coli sprzed 30 lat i reklama w klimacie produkcji oraz kolekcja H&M w charakterystycznym dla lat 80. stylu.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W promocję włączył się także Burger King, który wprowadził odwróconego do góry nogami Whoppera.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Natomiast platforma Shutterstock w ramach swojej kampanii „It’s not stock, it’s Shutterstock” stworzyła spot, który wygląda jak nowy zwiastun serialu „Stranger Things”.