Monika dołączyła do kilkunastoosobowego, multidyscyplinarnego zespołu wspierającego działania komunikacyjne w zakresie programu lojalnościowego Shell ClubSmart.
– Bogate doświadczenie w planowaniu i wdrożeniach retailowych kampanii 360 oraz umiejętności komunikacyjne to mocne strony Moniki, niezwykle przydatne w prowadzeniu właśnie takich projektów. Dlatego bardzo się cieszę tym wzmocnieniem ekipy obsługi klienta w Altavia Kamikaze + K2 – mówi Kasia Kosińska-Rysz, client service director.
Zobacz również
Zespół kliencki prowadzony w Altavia Kamikaze + K2 przez Paulinę Budzisz, senior account managerkę, rozwija nieprzerwanie współpracę projektową z Shell Polska od 2019 roku.
Niemal cała dotychczasowa kariera zawodowa Moniki Cierebiej związana była z agencją Saatchi&Saatchi IS, do której dołączyła w 2011 roku. Przez ostatnie 5 lat pracowała w tej agencji na stanowisku account manager, prowadząc projekty komunikacji 360 dla Carrefour Polska.

Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]