Monika Stanke ma ponad 6-letnie doświadczenie w branży marketingowej, w tym w tworzeniu i implementacji długofalowych strategii mediowych. Jest absolwentką studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, na kierunku Studium Tworzenia i Realizacji Strategii Marketingowych. Ukończyła również Zarządzanie i Marketing na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Ostatnio pracowała w sieci reklamy kontekstowej BusinessClick na stanowisku Team Leadera. Do jej najważniejszych obowiązków należał nadzór nad zespołem Sales & Client Service, identyfikacja możliwości New Business oraz obsługa strategicznych klientów.
Tomasz Milewski ma ponad 3-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Studiował w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ostatnio pracował w agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide na stanowisku Account Executive. Do jego najważniejszych obowiązków należała współpraca z działem kreacji, technologii oraz podwykonawcami przy projektach oraz aplikacjach Social Media, zarządzanie całością projektów interaktywnych obsługiwanych klientów oraz nadzorowanie kampanii social mediowych.
Zobacz również
Do kluczowych zadań nowych Account Managerów należeć będzie obsługa bieżąca klientów agencji Socializer, w tym m.in. nadzorowanie realizacji kampanii, utrzymywanie relacji z klientem oraz przygotowywanie prezentacji oraz raportów dla klientów.