Monika Stanke ma ponad 6-letnie doświadczenie w branży marketingowej, w tym w tworzeniu i implementacji długofalowych strategii mediowych. Jest absolwentką studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, na kierunku Studium Tworzenia i Realizacji Strategii Marketingowych. Ukończyła również Zarządzanie i Marketing na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Ostatnio pracowała w sieci reklamy kontekstowej BusinessClick na stanowisku Team Leadera. Do jej najważniejszych obowiązków należał nadzór nad zespołem Sales & Client Service, identyfikacja możliwości New Business oraz obsługa strategicznych klientów.
Tomasz Milewski ma ponad 3-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Studiował w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ostatnio pracował w agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide na stanowisku Account Executive. Do jego najważniejszych obowiązków należała współpraca z działem kreacji, technologii oraz podwykonawcami przy projektach oraz aplikacjach Social Media, zarządzanie całością projektów interaktywnych obsługiwanych klientów oraz nadzorowanie kampanii social mediowych.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Do kluczowych zadań nowych Account Managerów należeć będzie obsługa bieżąca klientów agencji Socializer, w tym m.in. nadzorowanie realizacji kampanii, utrzymywanie relacji z klientem oraz przygotowywanie prezentacji oraz raportów dla klientów.