Monika Więch dołączyła do zespołu pracującego dla Grupy Żywiec, w którym będzie odpowiadać za najwyższą jakość strategii i realizacji kampanii w mediach offline’owych i cyfrowych dla wszystkich marek z portfolio Grupy Żywiec oraz integrację specjalistycznych narzędzi technologicznych, analiz, badań i usług realizowanych przez Starcom.
Monika Więch w branży marketingowej pracuje od 2002 r. Odpowiadała za planowanie strategiczne, tworzenie i wdrażanie projektów zintegrowanej komunikacji w mediach tradycyjnych, cyfrowych i społecznościowych, optymalizację ROI, implementację innowacyjnych narzędzi cyfrowych oraz działań SEM i strategii mobile dla klientów takich jak: Volkswagen Group, PLAY, SONY, Universal Channel, Cinema City, czy Bank Pekao SA. Ostatnio odpowiadała za planowanie i wdrażanie komunikacji strategicznej dla marki Huawei na 27 rynkach krajów Europy Środkowej i Wschodniej.
Zobacz również
Jest absolwentką Uniwersytetu SWPS.