– Marketingowy kalendarz adwentowy to przede wszystkim darmowe e- booki i checklisty, zniżki na szkolenia, konsultacje ze specjalistami z branży. Chcemy umilić czas oczekiwania na Wigilię w typowy dla nas sposób – dużą dawką wiedzy i pozytywnych emocji – mówi Agnieszka Gałczyńska, marketing manager w More Bananas.
Jak uzyskać dostęp do kalendarza? Wystarczy wejść na stronę morebananas.pl/marketingowy-kalendarz-adwentowy, wpisać swój adres e-mail i już można odkrywać okienka w kalendarzu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Bez względu na to, ile macie kalendarzy adwentowych w swoim domu, warto mieć jeszcze nasz. Jest w wersji on-line, więc nie zajmie Wam miejsca, a dostarczy marketingowej wiedzy i zaskoczy miłymi
podarunkami – komentuje Natalia Sikora, head of marketing w More Bananas.
Pierwszy kalendarz adwentowy powstał w Hamburgu w 1902 roku. Dziś większość marek przygotowuje specjalne wersje kalendarzy adwentowych dla swoich klientów, aby umilić im czas oczekiwania na Wigilię.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]