MOYA to najszybciej rozwijająca się sieć stacji paliw w Polsce. Założona została w 2009 roku, a obecnie działa w niej ponad 400 placówek. Stacje sieci MOYA obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, przy drogach lokalnych i w miastach. Oferują one pełną gamę usług od sprzedaży paliwa, przez własny koncept kawiarniano-gastronomiczny Caffe MOYA, sklep, aż po myjnie i ofertę kierowaną do klientów biznesowych. Sieć stacji paliw MOYA jest liderem na polskim rynku pod względem dynamiki rozwoju.
Umowa sponsoringowa obowiązywać będzie w rundzie jesiennej sezonu 2023/2024, ale obie strony nie wykluczają jej przedłużenia na dłuższy okres.
Zobacz również
– Hutnik Warszawa to klub z dużym potencjałem sportowym i marketingowym, rozpoznawalna marka na całym Mazowszu. Wierzymy, że dzięki naszemu wsparciu klub będzie dalej się rozwijał i tak jak MOYA jest już w najwyższej klasie rozgrywkowej, tak „Duma Bielan” będzie piąć się po kolejnych szczeblach ligowej hierarchii – powiedział Andrzej Kondys, dyr. operacyjny MOYA, członek zarządu Anwim S.A., operatora sieci stacji paliw MOYA.
Logotyp MOYA pojawi się na stadionie klubu Hutnik Warszawa podczas spotkań drużyny seniorskiej oraz zespołów młodzieżowych „Dumy Bielan”. Obecne będzie także na koszulkach warszawskiej ekipy oraz w kanałach komunikacji klubu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przed sezonem Hutnik Warszawa dokonał wielu transferów. Do klubu z Marymonckiej trafili między innymi: Patryk Koziara, który ostatnie siedem sezonów spędził w Legionovii, a na swoim koncie ma ponad 300 spotkań na poziomie centralnym (w tym 67 spotkań w I lidze), Paweł Tarnowski – 115 występów na poziomie Ekstraklasy i I ligi, Piotr Maślanka, który na poziomie centralnym rozegrał 162 spotkania, Paweł Prusinowski – występujący ostatnio w Ursusie Warszawa, czy grający w portugalskim RD Agueda – Maks Vogtman. Do sztabu „Dumy Bielan” dołączył były zawodnik ekstraklasy Maciej Tataj, który będzie pełnił funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Indywidualnego Zawodników. Do zarządu klubu dołączył Maciej Dybowski, który odpowiada za pion sportowy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nie kryjemy naszych aspiracji w tym sezonie – celujemy w awans. Dokonaliśmy wzmocnień sportowych, a do tego pozyskaliśmy wyjątkowego sponsora w, jakim jest sieć stacji paliw MOYA. Wierzymy, że współpraca przyniesie obu stronom satysfakcjonujące korzyści, a Hutnik Warszawa przybliży do upragnionego awansu – powiedział, prezes zarządu klubu Hutnik Warszawa, Maciej Purchała.
Więcej informacji o „Dumie Bielan” znajduje się na oficjalnej stronie klubu: https://www.hutnikwarszawa.pl/ .
PS InPost Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa
InPost, lider usług logistycznych dla e-commerce, został Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa. Firma wesprze reprezentację Polski między innymi podczas zbliżających się Tour de Pologne oraz kolarskich mistrzostw świata w Glasgow.