W konkursie wystarczyło dograć własną zwrotkę do utworu, który stworzył Hajper, ambasador marki Gaminate. Oprócz tysiaka w kieszeni młodzi artyści zdobyli bilet do sławy. Wygrana w konkursie umożliwiła im stworzenie razem z Hajperem utworu Gaminate – „Możesz Więcej”.
Wideo z konkursowym utworem krążące na TikToku osiągnęło zawrotną liczbę 2,5 mln wyświetleń. Jury konkursu stanęło przed nie lada wyzwaniem, aby spośród 135 nadesłanych zgłoszeń wybrać 5 zwycięskich twórców: k0o0t, postpone, hubinafali, Skarick i SHIRO – to raperzy, o których z pewnością usłyszycie jeszcze nie raz.
Zobacz również
Oprócz możliwości nagrania świetnego kawałka, ekipa została zakontraktowana przez nowy label Horo.one, który razem z najlepszą piątką wyprodukuje nowe kawałki na tegoroczne wakacje.
Cieszymy się, że po raz kolejny możemy dostarczyć młodym i ambitnym twórcom, przestrzeń do zaistnienia w świecie muzyki. Pierwsza edycja projektu Gaminate Rap była na początku wielką niewiadomą, ale okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Okazuje się że w Polsce jest bardzo dużo utalentowanych ludzi, którzy tylko czekają na swój moment sławy – wspomina Robert Samaruk, Co-Founder Gaming Supplements Sp. z o.o. właściciela marki Gaminate
Konkurs stał się częścią kampanii promocyjnej nowego smaku Gaminate „RAP” – RASPBERRY, APPLE, PITAHAYA, który w orzeźwiającym mixie łączy dwa światy – muzyki i gamingu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Pierwsza edycja Gaminate Rap przeszła nasze oczekiwania. Bardzo duże zaangażowanie ze strony użytkowników TikTok przełożyło się świetne wyniki kampanii reklamowej. Dzięki tak dużemu zaangażowaniu uczestników, mogliśmy przygotować dla klienta piosenkę i teledysk najwyższej jakości. Mamy nadzieję, że kolejne edycje i projekty wspólnie z Gaminate, będą mieć jeszcze większy impact wśród młodzieży z Generacji Z – mówi Jakub Lużyński, brand manager VYRAL.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za produkcję klipu i konkursu odpowiedzialna jest Agencja VYRAL.