Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Możesz zdziałać więcej z telefonem Microsoft Lumia 640

Microsoft wprowadza na rynek i rozpoczyna kampanię promującą nowy model telefonu Microsoft Lumia 640.Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz niestandardowe działania w aplikacji Spotify oraz Endomondo.Za ich planowanie i realizację odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska
O autorze
1 min czytania 2015-06-08

Duży, 5 calowy wyświetlacz HD, mocne podzespoły, Windows Phone 8.1 oraz wygoda usług firmy Microsoft – wbudowanych i gotowych do użycia. To najlepszy opis najnowszego telefonu od Microsoftu. Smartfon Lumia 640 objęty jest dodatkowo promocją, w ramach której można wypróbować pełną wersję Office 365 Personal na komputerze i tablecie. Dzięki temu użytkownik ma dostęp do przestrzeni dyskowej OneDrive na miliony zdjęć, filmy i inne dokumenty.

Rynkowa premiera modelu Lumia 640 wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną, którą na zlecenie Microsoft przygotował dom mediowy Carat z grupy Dentsu Aegis Network Polska. Od końca kwietnia na ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych pojawiają się 30 sekundowe spoty. Działania w internecie obejmują kampanię display, reklamę video w serwisach VOD, social media oraz komunikację w digitalu . Działania online obejmują m.in. wykorzystanie aplikacji Spotify oraz Endomondo. W muzycznej aplikacji Spotify zbudowana została specjalna platforma, która ma na celu dopasowanie muzycznej playlisty do użytkownika. Użytkownicy deklarują jak będą korzystać z nowej Lumia 640 i jaki preferują gatunek muzyki. Na podstawie tych danych tworzona jest indywidualna playlista. W aplikacji Endomondo stworzona została specjalna majowa rywalizacja „Osiągaj więcej z Lumia 640!”, w której do wygrania były 3 smartfony Microsoft Lumia 640.

Za strategię, planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Carat. iProspect Polska oraz Isobar Polska odpowiadają za realizację działań w social media (YouTube, Facebook). Kreacje przygotowała agencja McCann London. Kampania potrwa do końca czerwca.

Kampanię koordynują ze strony Microsoft: Piotr Szymanek, Bartłomiej Piekło oraz Anna Rekus.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj