W każdej z historii gwiazdy odgrywają scenki bazujące na prawdziwych sytuacjach z życia użytkowników różnych diet pudełkowych. Poruszają realne problemy, do których proponowane są konkretne rozwiązania Nice To Fit You. Marka zaopiekowała się wszystkimi obszarami, które sygnalizowali klienci. Postawiła na jakość i dotrzymanie obietnic – szeroki wybór dań, aby potrawy smakowały tak, jak wyglądają, dostawy można było przełożyć na wygodny dla siebie termin i łatwo było zarządzać swoimi zamówieniami. Seria składa się z pięciu spotów 15” i pięciu 6”.
Całej aktywacji towarzyszy charakterystyczne hasło „można? można!”, które w prosty i rzeczowy sposób podkreśla kluczowe korzyści i definiuje Nice To Fit You jako zdecydowanego lidera w kategorii cateringów dietetycznych.
Zobacz również
– To pierwsza tak duża i intensywna kampania naszej marki. Platforma komunikacyjna „można? można!” kierowana jest to nowych klientów, oczekujących od swojego cateringu dietetycznego „czegoś więcej”. Chcemy również, aby o jakości naszych usług i samego produktu dowiedziały się wszystkie osoby korzystające z diet pudełkowych – mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You.
Szeroko zakrojona kampania emitowana jest w na kluczowych portalach, w social mediach, na disp.lay’ach, YT, VoD, www oraz w e-mail marketingu
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za strategię marki, strategię komunikacji, re-design identyfikacji korporacyjnej, ideę kreatywną, KV, produkcję spotów i cały core do kampanii digitalowej odpowiada agencja H2O Creative. Agencja obsługuje również social media Nice To Fit You. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic, za działania PR agencja iPublicity.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Współpraca z agencją H2O Creative była dla nas niezwykle inspirująca. Kreatywność, strategiczne myślenie, a także profesjonalna produkcja – w każdym aspekcie były perfekcyjne – dodaje Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You.
Klient: Nice To Fit You
Marka: Nice To Fit You
Platforma komunikacji: „można? można!”
Tytuł reklamy: 5 x 15 sek:
-
„Nudny Serial”
-
„Restauracyjny smak”
-
„Zapominalski kurier”
-
„Karmić obietnicami”
-
„Przerwa od diety”
Reżyser: Michał Radziejewski
Strategia & Kreacja: H2O Creative
Producent: Joanna Romanowska
Dom produkcyjny: Swipe-Up
Fotografia i foodstyling: Warsaw Foods (Greg Klukowski & Maja Salamon)