MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek

MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek
Po wczorajszym meczu otwarcia mundialu dla Polaków wiadomo, że papierowi faworyci nie zdołali sprostać wymaganiom. Zaś marketingowcy po przegranym meczu dali sobie radę wyśmienicie.
O autorze
0 min czytania 2018-06-20

Jak marki zareagowały na porażkę z Senegalem? Zobaczcie 7 najlepszych real-time marketingowych podań.

#Ballantine’s

Ballantine’s zdecydowanie dopinguje dalej, dopóki piłka w grze, wszystko jest możliwe. Zdrowie naszych!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#NIVEA

Dzięki przegranej nasi będą mocniejsi i bardziej skoncentrowani w kolejnym meczu z Kolumbią.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#Muzeum Narodowe w Warszawie

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Muzeum Narodowe w Warszawie pozostawiło to popołudnie bez komentarza.

#Lipton

A jak Wy trawicie przegraną naszych?

#Żywiec

Żywiec dalej gra z naszymi.

#Katarzyna Bosacka

Oj Panowie, a gluten był?

#Coca-Cola

Spodziewaliście się takiego wyniku?

A Wy, widzieliście lepsze przykłady postów marek? Dajcie nam znać w komentarzach!

>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]