Jak marki zareagowały na porażkę z Senegalem? Zobaczcie 7 najlepszych real-time marketingowych podań.
#Ballantine’s
Zobacz również
Ballantine’s zdecydowanie dopinguje dalej, dopóki piłka w grze, wszystko jest możliwe. Zdrowie naszych!
Dzięki przegranej nasi będą mocniejsi i bardziej skoncentrowani w kolejnym meczu z Kolumbią.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#Muzeum Narodowe w Warszawie
Muzeum Narodowe w Warszawie pozostawiło to popołudnie bez komentarza.
#Lipton
A jak Wy trawicie przegraną naszych?
#Żywiec
Żywiec dalej gra z naszymi.
#Katarzyna Bosacka
Oj Panowie, a gluten był?
#Coca-Cola
Spodziewaliście się takiego wyniku?
A Wy, widzieliście lepsze przykłady postów marek? Dajcie nam znać w komentarzach!
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]