Sieć kin Multikino jako pierwszy operator kinowy w Polsce założyła konto na TikToku. Content publikowany przez trzy miesiące zgromadził ponad 33,5 tys. obserwatorów. Opublikowane filmy mają prawie 600 tys. polubień, były ponad 11,8 tys. razy udostępniane oraz 24 tys. razy komentowane. Wszystkie opublikowane materiały zostały wyświetlone ponad 7,5 miliona razy, a najchętniej oglądany TikTok dotyczący tego, czego nie wolno robić w kinie ma 1,4 miliona wyświetleń.
– Stale obserwujemy naszych najmłodszych klientów, którzy stanowią ponad połowę widzów sieci Multikino oraz trendy, za którymi podążają. Od lat prowadzimy konto Multikina na Facebooku i Instagramie, ale zauważyliśmy, że duża część naszych widzów jest już użytkownikami TikToka. Pojawienie się również w tym kanale komunikacji social mediowej było dla nas naturalnym elementem strategii marketingowej. Wyniki osiągnięte do tej pory są organiczne, ale w najbliższym czasie uruchomimy również płatne kampanie – dodaje Sebastian Wojna, kierownik działu marketingu Multikino S.A.
Zobacz również
Na koncie @multikino na TikToku obserwatorzy znajdują dużo rozrywkowego contentu, widzą kino po godzinach pracy i są na bieżąco z najważniejszymi filmowymi premierami. To wszystko za sprawą ekipy Multikina, którą tworzą pracownicy kin oraz zespół marketingu. Za strategię oraz moderowanie konta odpowiada Marzena Bednarska – autorka pierwszego w Polsce podręcznika TikToka, doświadczenie zdobyła, prowadząc swoje konta na TT i pozostałe kanały sieci Multikino.
– Cieszę się, że do współpracy przy tym projekcie udało się nam zaangażować Marzenę Bednarską, której wiedza na temat TikToka była i jest bardzo cenna przy tworzeniu naszego konta oraz osoby, które na co dzień pracują w kinie – Natalię Podgórską i Andrzeja Bambynka. Ta trójka, którą świetnie znają nasi obserwatorzy, to nasza #multiekipa. Ponadto w procesie tworzenia materiałów bierze udział również nasz zespół marketingu, a do nagrań zaangażowaliśmy doświadczonych filmowców – wyjaśnia Sebastian Wojna.
Do contentu promującego najważniejsze premiery angażujemy dodatkowo innych twórców z TikToka. W związku z premierą filmu „Czarna Wdowa” w lipcu na kanale Multikina pojawił się sobowtór Scarlett Johansson – Wiktoria Góra @wiikasss_. Natomiast przy premierze filmu „Legion Samobójców” była to Inga Madejczyk @plharleyquinn, która TikToka ze swoim udziałem w duecie z @multikino pokazała na swoim kanale i miał on ponad 51 tys. wyświetleń.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konto Multikina na TikToku jest publiczne i dostępne tu: www.tiktok.com/@multikino