Ogólnopolska kampania Dobrze, że jesteś! bazuje na humorystycznej wizji aktywności fizycznej z okresu izolacji społecznej, kiedy zamknięte zostały obiekty sportowo-rekreacyjne. Z powodu pandemii miłośnicy sportu przez ponad dwa miesiące ćwiczyli online, zamieniali mieszkania w sale treningowe, a profesjonalny sprzęt sportowy zastępowali przedmiotami codziennego użytku. Dziś domowe treningi mogą w końcu zejść na dalszy plan.
O ponownej możliwości korzystania z obiektów sportowo-rekreacyjnych przypominają użytkownikom Programu MultiSport humorystyczne kreacje reklamowe, które są podstawą wakacyjnej kampanii Dobrze, że jesteś! prowadzonej na przełomie lipca i sierpnia w kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej. Kreacje statyczne pojawią się m.in. na ulicach Warszawy, a animowane wersje plakatów warszawiacy będą mogli obejrzeć także na ekranach w Metrze.
Zobacz również
Home-made hantle na Olx
W serwisie aukcyjnym Olx miłośnicy aktywności fizycznej, poszukujący akcesoriów sportowych, znajdą „oferty sprzedaży” m.in. domowego sparing-partnera oraz home-made hantli w postaci butelek z wodą.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Ćwicz bezpiecznie i tak, jak lubisz
Wszystkie działania reklamowe kierują odbiorców na dedykowaną akcji stronę internetową www.kartamultisport.pl/dobrze-ze-jestes/ , gdzie dostępne są informacje dotyczące:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- bezpieczeństwa sanitarnego w obiektach sportowo-rekreacyjnych,
- Letniej Gry MultiSport i nagród, które można uzyskać za zebrane podczas aktywności fizycznej punkty,
- treningów i zdrowego odżywiania, w tym materiały eksperckie i profesjonalne konsultacje online z trenerami i dietetykami, które ułatwią zdrowy powrót do regularnej aktywności fizycznej.
Organizatorzy podkreślają, że głównymi adresatami projektu i działań komunikacyjnych są użytkownicy Programu MultiSport, a kampania Dobrze, że jesteś! odpowie w najbliższych tygodniach także na aktualne potrzeby klientów, czyli firm udostepniających karty swoim pracownikom oraz partnerów, czyli obiektów sportowo-rekreacyjnych, które honorują karty MultiSport.
Kampanię na zlecenie Benefit Systems realizuje agencja kreatywna NAV agency oraz agencja digitalowa Mint Media.