„Mus je odkrywać, żeby wygrywać” – ruszyła nowa loteria marki Familijne

Marka Familijne (Colian) ruszyła z ogólnopolską rodzinną loterią „Mus je odkrywać, żeby wygrywać". NAV Agency jest autorem idei komunikacyjnej oraz egzekucji szerokiej kampanii 360 stopni, pełnej lokalnych i kontekstowych kreacji.
O autorze
1 min czytania 2023-07-12

Idea aktywacji ze względu na wakacyjny okres trwania loterii (1.07-25.08.2023r.) osadzona jest na podróżach i odkrywaniu.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić 2 dowolne opakowania wafli i zarejestrować paragon na stronie familijne.pl . „Mus je odkrywać, żeby wygrywać” to aktywacja, w której co dwa tygodnie można wygrać voucher Wakacje.pl na rodzinne wczasy o wartości 10 000 zł. Na zwycięzców czekają również nagrody pieniężne. Łączna pula nagród to ponad 150 000 zł. Dla wszystkich miłośników marki Familijne jest także szansa na nagrody dodatkowe: vouchery na islodycze.pl – które można wygrać w grze zręcznościowej na stronie loterii.

Loterii towarzyszy szerokie wsparcie 360 stopni w postaci spotów telewizyjnych, zasięgowych działań digital w tym SoMe (współpraca z influencerami), kreacji OOH oraz materiałów instore. NAV agency odpowiada za ideę komunikacji oraz za egzekucję i koordynację działań komunikacyjnych. Także tych niestandardowych jak, np. materiały kontekstowe podkreślające podróżniczą platformę oraz egzekucje lokalne w poszczególnych miastach Polski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj