Agencja jest odpowiedzialna za komunikację Muzeum w obrębie platform społecznościowych, a także za przygotowanie strony internetowej. Współpraca w obu obszarach ma charakter długoterminowy.
Muzeum Polskiej Wódki to nowoczesny ośrodek kulturalno-edukacyjny, poświęcony historii i znaczeniu chronionego oznaczenia geograficznego, jakim jest Polska Wódka. Muzeum powstaje w zrewitalizowanym kompleksie Centrum Praskie Koneser, a jego otwarcie planowane jest na I kwartał 2018 r.
Zobacz również
Muzeum Polskiej Wódki to kolejna marka w portfolio Brand Kolektyw. Wśród aktualnych Klientów agencji oraz marek obsługiwanych przez agencję znajdują się m.in.: Randstad Polska, Nic Nac’s, ASICS, Wyborowa, Pan Tadeusz czy Ballantine’s. Z tą ostatnią marką agencja współpracuje również globalnie.
Agencja Brand Kolektyw istnieje na rynku od lutego 2016 roku i od tego czasu systematycznie pozyskuje nowych Klientów oraz rozbudowuje zespół. Specjalizuje się w działaniach w kanale digital i social media. Powstała z inicjatywy Dominika Ubycha i Pawła Michaluka, w przeszłości związanych m.in. z Przeagencją, Interactive Solutions i Tequilla Polska/TBWA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]