MyLED od 3 lat działa w sektorze cyfrowej reklamy zewnętrznej. Kilka miesięcy temu firma rozpoczęła badanie, które miało na celu poznanie opinii ekspertów z branży reklamowej na temat polskiego DOOH. W badaniu udział wzięło blisko 300 specjalistów, wśród których znaleźli się media plannerzy, pracownicy agencji reklamowych, osoby zatrudnione w działach marketingu firm i przedsiębiorcy. Pełny raport jest dostępny do pobrania na stronie internetowej: http://bit.ly/2j0xVrB
Zobacz również
– Uzyskane informacje pozwolą nam lepiej ocenić perspektywę i kierunek rozwoju medium, wyjść naprzeciw oczekiwaniom specjalistów oraz efektywniej współpracować z klientami i partnerami. Poza tym udało nam się zainteresować rozwiązaniami i możliwościami DOOH wiele nowych osób z branży. Mamy nadzieję, że badanie, a teraz raport będą ważnym punktem w rozwoju polskiego DOOH. – podsumowuje projekt CEO MyLED, Grzegorz Śliwa.
Poza wynikami raport zawiera treści i komentarze na temat wybranych aspektów reklamy DOOH oraz został uzupełniony o analizy z zachodnich rynków. Obok licznych partnerów, którzy wsparli projekt komentarzy udzielili: socjolog dr Radosław Marzęcki oraz Marta Sulkiewicz – Business Development Director / Advertisers w EMEA Gemius.
Za kompleksową realizację tego projektu i powstanie raportu odpowiada Paulina Sacha – Marketing i PR Manager w MyLED.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing