System w czasie rzeczywistym wykorzystuje informacje pogodowe dostępne w sieci i warunkuje nimi treść emitowanej w danym momencie, reklamy. Emisja komunikatu, którym zarządza MyLED logicznie dopasowana jest do pogody.
System posiada funkcję geolokalizacji, która z kolei pozwala na selekcję ekranów LED wg potrzeb danej kampanii, np. w pobliżu punktów sprzedaży. W ofercie przekłada się to na selekcję nośników, pod kątem konkretnych grup docelowych. System integruje kilkaset ekranów LED w skali kraju, co daje szeroki wybór, oraz istotny zasięg dynamicznej kampanii OOH.
Zobacz również
– Zasięg, geolokalizacja, czy warunkowanie kampanii pogodą to ciekawe, oraz ekonomiczne rozwiązania dla wielu marek i firm, ale równie ważną funkcjonalnością MyLED jest możliwość interakcji, polegająca na angażowaniu odbiorcy w kampanie – mówi Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.
Angażowanie odbiorcy polega – między innymi – na wykorzystywaniu w czasie rzeczywistym, treści generowanych przez odbiorców na stronach internetowych lub w Social Mediach. Przykładem takiej kampanii jest tegoroczna, wspólna realizacja MyLED i Rossmann z okazji Walentynek. W kampanii na ekranach LED – w czasie rzeczywistym wykorzystywany był content, którym było zdjęcie i życzenia przygotowywane przez uczestników zabawy na stronie internetowej.
System MyLED działa na polskim rynku reklamy DOOH od ponad roku. Pozwala na planowanie, realizację i kontrolę kampanii DOOH. Generuje po niej raport post-buy, oraz szczegółowe statystyki na temat realizacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing