Każdy reklamodawca będzie miał dostęp do tej funkcji poprzez odpowiednią zakładkę w panelu reklamowym Facebooka. Tam też będzie mógł zobaczyć swój obecny wynik punktowy, wykres z ocenami użytkowników oraz informację o ewentualnych sankcjach.
Nowa funkcja reklamowa może oznaczać spore wyzwania dla samych reklamodawców. Codzienna praca marketerów promujących usługi/produkty kontrowersyjne może w tym wypadku być mocno utrudniona. Pojawią się też odpowiednie konsekwencje złych wyników reklamowych.
Zobacz również
Na tej stronie można wyrazić opinie na temat poszczególnych reklam.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
źródło: newsfeed.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Facebook zaprezentował Delivery Insights – nowe narzędzie przeznaczone dla reklamodawców, które pomoże w lepszym zrozumieniu procesu wyświetlania reklam oraz dostarczy rekomendacje, które pozwolą szybko podjąć działania mające na celu poprawę skuteczności kampanii.
PS2
Facebook uruchomił nową sekcję poświęconą inspiracjom i kreatywności w ramach zasobów Facebook for Business. Znajdziemy tam materiały szkoleniowe i przykłady realizacji, zachęcające twórców oraz reklamodawców do wykorzystywania nowych rozwiązań i zwiększania efektywności działań na Facebooku.