Każdy reklamodawca będzie miał dostęp do tej funkcji poprzez odpowiednią zakładkę w panelu reklamowym Facebooka. Tam też będzie mógł zobaczyć swój obecny wynik punktowy, wykres z ocenami użytkowników oraz informację o ewentualnych sankcjach.
Nowa funkcja reklamowa może oznaczać spore wyzwania dla samych reklamodawców. Codzienna praca marketerów promujących usługi/produkty kontrowersyjne może w tym wypadku być mocno utrudniona. Pojawią się też odpowiednie konsekwencje złych wyników reklamowych.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Na tej stronie można wyrazić opinie na temat poszczególnych reklam.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
źródło: newsfeed.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Facebook zaprezentował Delivery Insights – nowe narzędzie przeznaczone dla reklamodawców, które pomoże w lepszym zrozumieniu procesu wyświetlania reklam oraz dostarczy rekomendacje, które pozwolą szybko podjąć działania mające na celu poprawę skuteczności kampanii.
PS2
Facebook uruchomił nową sekcję poświęconą inspiracjom i kreatywności w ramach zasobów Facebook for Business. Znajdziemy tam materiały szkoleniowe i przykłady realizacji, zachęcające twórców oraz reklamodawców do wykorzystywania nowych rozwiązań i zwiększania efektywności działań na Facebooku.