Na koszulkach FC Barcelony pojawi się logo Drake’a

Na koszulkach FC Barcelony pojawi się logo Drake’a
Podczas niedzielnego El Clásico piłkarze FC Barcelony zagrają w nowych koszulkach, na których pojawi się logo marki Drake’a. W ten sposób Spotify – nowy sponsor klubu – chce uczcić osiągnięcia artystyczne popularnego rapera.
O autorze
1 min czytania 2022-10-14

fot. fcbarcelona.com

Na początku 2022 roku FC Barcelona podpisała czteroletnią umowę ze Spotify, na mocy której platforma streamingowa stała się głównym sponsorem katalońskiego klubu. Zgodnie z zapowiedziami, nazwa słynnego stadionu Camp Nou została zmieniona na „Spotify Camp Nou”, a koszulki piłkarzy FC Barcelony zyskały nowe logo.

Jak podkreśla Spotify, współpraca z FC Barceloną to także dodatkowe możliwości na promowanie artystów obecnych w serwisie streamingowym. Aby podkreślić swoje zaangażowanie w łączenie świata muzyki i piłki nożnej, marka zaprezentuje na koszulkach FC Barcelony logo jednego z najpopularniejszych współczesnych artystów i zdobywcy 4 nagród Grammy – Drake’a.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spotify postanowiło uczcić sukces rapera, którego utwory zostały odtworzone w serwisie rekordowe 50 miliardów razy. Właśnie z tej okazji symboliczna „50” pojawi się na koszulkach treningowych Barcy, a logo sponsora klubu zostanie zastąpione symbolem sowy, który reprezentuje markę Drake’a o nazwie OVO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Nasza współpraca ze Spotify wykracza poza zwykłą relację handlową. To strategiczna relacja, dzięki której staramy się połączyć dwa światy, mogące wzbudzać emocje – a mianowicie muzykę i piłkę nożną – podsumował Juli Guiu, wiceprezes ds. marketingu FC Barcelona. 

Stroje z limitowanej edycji zadebiutują na boisku podczas meczu FC Barcelony z Realem Madryt, który odbędzie się w najbliższą niedzielę, 16 października. Po raz pierwszy w tej rozgrywce zobaczymy Roberta Lewandowskiego, który dołączył do klubu w lipcu.

Zarówno klub, jak i serwis streamingowy potwierdzają, że podczas kolejnych piłkarskich spotkań fani mogą spodziewać się podobnych akcji promujących popularnych artystów.