Fot. Bartek Sadowski
Skupiamy się przede wszystkim na tym, by nasi klienci realizowali swoje cele i zarabiali dzięki naszej pracy – mówi Filip Filar.
Zobacz również
Bazując na wiedzy zdobytej przy współpracy z największymi polskimi i światowymi markami takimi jak BMW, UBER, PIZZA PORTAL czy NBA oraz umiejętnościom naszych współpracowników oferujemy rozwiązania najwyższej jakości.
Nasi specjaliści wygrywali prestiżowe konkursy branżowe, w tym Effie, Kreaturę czy KTR. Zrobimy wszystko, żeby każde kolejne zlecenie reprezentowało tylko lepszy poziom – dodaje Michał Pawlik.
Model pracy agencji opiera się na projektowym trybie działania. Pozwala to na bardziej elastyczne podejście i utrzymanie zespołu na optymalnym poziomie, ale także na dobraniu najlepszych w swoich dziedzinach specjalistów do wykonania danego zadania. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu oraz pomagamy naszym klientom w rozwoju ich produktów i biznesu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do grona pierwszych klientów MOOQ należą miedzy innymi: grupa ubezpieczeniowa INS Group, agencja marketingu mobilnego Redmobile oraz sieć restauracji ZUPA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing