Filmteractive Market skierowany jest do twórców projektów z zakresu innowacyjnych treści oraz rozwiązań technologicznych, których zgłoszone prace oceni międzynarodowe jury. Wyłonieni finaliści będą mieli okazję zaprezentować swoje prace w październiku przed publicznością Filmteractive w ramach Strefy Innowacji, ale przede wszystkim podczas sesji pitchingowych przed zaproszonymi na festiwal przedstawicielami branży reklamowej, funduszy inwestycyjnych oraz marketerami.
Wszystkie zainteresowane strony, chcące rozwinąć, sprzedać lub kupić ciekawy projekt czy też rozwiązanie technologiczne będą miały okazję spotkać się już po raz piąty w łódzkiej Filmówce.
Zobacz również
W tym roku stawiamy na pomysły powiązane z nowoczesną rozrywką online, które zainteresują odbiorców generacji Y i Z. Mam tu na myśli miedzy innymi zarówno seriale, internetowe gry fabularne, czy też nowatorskie formaty łączące TV z Mobile – mówi Olgierd Cygan, pomysłodawca Filmteractive. – Market jest dla nas wyjątkowym wydarzeniem, które pozwala łączyć niestandardowe idee zarówno z obszaru nowych technologii, marketingu, jak i biznesu. A to w efekcie pozwala rozwijać i wdrażać najnowsze trendy komunikacji interaktywnej, o której mówimy podczas samego festiwalu.
W tym roku organizatorzy postawili na projekty:
- A/V z potencjałem digital marketingowym
- interaktywne, wykorzystujące w kreatywny sposób technologie
- gry video z innowacyjnym podejściem do doświadczenia gracza
- wykorzystujące wirtualną oraz rozszerzoną rzeczywistość
- które można opisać jednym z tagów #socialmedia #mobile #VR #gaming #innovation #interactive #360 #storytelling #immersive #creative #digital
Projekty można zgłaszać do 30 czerwca 2017 roku poprzez aplikację dostępną na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing