Pierwsza odsłona kampanii – prowadzona w Krakowie – wystartowała 16 czerwca i potrwa dwa tygodnie. Obejmuje nośniki typu citylight oraz tzw. okrąglaki, a towarzyszyć jej będą publikacje w mediach społecznościowych oraz konkursy dla słuchaczy, w których wygrać będzie można gadżety z limitowanej serii: kubki i torby płócienne z wykorzystywanymi w kampanii rebusami.
– „Ukryte” w rebusie hasło to nie tylko kluczowy element kreacji, ale i istota naszego przekazu. W czasach pogłębiającej się polaryzacji, fake newsów i dezinformacji to hasło definiuje, kim chcemy być: medium, które traktuje słuchacza poważnie i oferuje treści wysokiej jakości w atrakcyjnej i przyjaznej formie. To właśnie chcemy zakomunikować poprzez tę kampanię – tłumaczy Marcin Pulit, redaktor naczelny Radia Kraków.
Zobacz również
-
PrzeglądTygodnia [10-23.06.2025]: relacja z Cannes Lions 2025, raport Gemius „Social media 2025”, tacierzyństwo w reklamie według ojców-marketingowców
-
Jak mówić, żeby nas słuchali? Marketing vs C-level – most zamiast muru między działami
-
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]








Drugi etap, planowany na przełom września i października, rozszerzy kampanię na największe miasta Małopolski, obejmując również nowe formaty zewnętrzne.
Kreację kampanii przygotowało Tofu Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada pion marketingu Radia Kraków.
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]