„Nadajemy do myślenia”: rebusy zamiast sloganów w kampanii wizerunkowej Radia Kraków

„Nadajemy do myślenia”: rebusy zamiast sloganów w kampanii wizerunkowej Radia Kraków
Radio Kraków ruszyło z kampanią wizerunkową, której głównym celem jest budowanie rozpoznawalności marki rozgłośni i odzyskiwanie zaufania słuchaczy w czasach rosnącej dezinformacji. Akcja oparta jest na haśle głównym stacji, czyli: „Nadajemy do myślenia” oraz idei rebusa, który ma zaangażować widza do odczytania ukrytej informacji.
O autorze
1 min czytania 2025-06-25

Pierwsza odsłona kampanii – prowadzona w Krakowie – wystartowała 16 czerwca i potrwa dwa tygodnie. Obejmuje nośniki typu citylight oraz tzw. okrąglaki, a towarzyszyć jej będą publikacje w mediach społecznościowych oraz konkursy dla słuchaczy, w których wygrać będzie można gadżety z limitowanej serii: kubki i torby płócienne z wykorzystywanymi w kampanii rebusami.

– „Ukryte” w rebusie hasło to nie tylko kluczowy element kreacji, ale i istota naszego przekazu. W czasach pogłębiającej się polaryzacji, fake newsów i dezinformacji to hasło definiuje, kim chcemy być: medium, które traktuje słuchacza poważnie i oferuje treści wysokiej jakości w atrakcyjnej i przyjaznej formie. To właśnie chcemy zakomunikować poprzez tę kampanię – tłumaczy Marcin Pulit, redaktor naczelny Radia Kraków.

Drugi etap, planowany na przełom września i października, rozszerzy kampanię na największe miasta Małopolski, obejmując również nowe formaty zewnętrzne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreację kampanii przygotowało Tofu Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada pion marketingu Radia Kraków.

PS Du, du hast, du hast MIŚ, czyli Eine kleine Świnke powraca wraz z hasłem przygotowanym przez internautów

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się