Wśród prelegentów festiwalu znajdą się między innymi Karol Paciorek, Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski, Sandra Kubicka czy Rafał Masny.
Podczas festiwalu uczestnicy będą mogli wybrać jedną z sześciu tematycznych sal – Idee Fixe, YouTube, Dysonanse7on7, Łódź EXPO, Komunikacja i Design. W każdej z nich odbywają się 20-minutowe prelekcje, dyskusje i warsztaty. Każdy, kto pojawi się na wydarzeniu, może dowolnie przechodzić między salami. Miejsce na każdej z nich jest ograniczone, dlatego liczy się zasada „kto pierwszy, ten lepszy”.
Zobacz również
Wśród prelegentów znajdzie się zarówno wiele znanych osobistości związanych z Łodzią, jak i youtuberów, przedsiębiorców czy celebrytów. Wszystkich łączy pasja i duża wiedza, którą podzielą się z uczestnikami. W programie znajdą się między innymi wystąpienia takie jak: Ile i jak zarabia się na YouTube? – Paweł Svinarski (Dla Pieniędzy), Własny biznes, wzloty i fackupy – czyli 5 rzeczy, które chciałbym wiedzieć, zanim zostałem przedsiębiorcą – Michał Sadowski czy 10 lat influencer marketingu w Polsce – Rafał Masny. W części wieczornej odbędzie się także projekcja etiud i animacji absolwentów oraz studentów Łódzkiej Szkoły Filmowej.
– Ideą wydarzenia jest promocja Łodzi, zachęcenie młodych do kształcenia i rozwijania swojego biznesu właśnie w tym mieście. Chcemy pokazać perspektywy, ale i zachęcać do działania poprzez pokazanie osób, które odniosły sukces. Dysonans to przecież stan napięcia, kiedy mamy jednocześnie dwa elementy poznawcze – mówi organizator Szymon Sikorski, CEO agencji Publicon.
Wydarzenie odbędzie się 13 listopada w Art_Inkubatorze, przy ulicy Tymienieckiego 3. Otwarta część festiwalu potrwa od 16:00 do 20:00. Po zakończeniu części głównej odbędzie się afterparty w Art Cafe na terenie Inkubatora – otwarte dla wszystkich uczestników konferencji, prelegentów i gości.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Podczas festiwalu będziemy prezentować odmienne punkty widzenia i branże, pozornie sprzeczne światy – zderzać je i mieszać tak, by w efekcie motywować i zaciekawić Łodzią pokazując jej inną twarz: kreatywną, biznesową i artystyczną. Zapraszamy! – dodaje koordynator projektu, Katarzyna Bagińska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bilety na wydarzenie są dostępne w cenie 40 zł. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie: www.evenea.pl
Więcej informacji i szczegółowy program na stronie www.dysonanse.pl.