Serwowany na lodzie wspaniale gasi pragnienie.
Cydr jabłkowy – nowe odkrycie Polaków, staje się powoli nieodłącznym elementem miejskiego stylu życia. Przywędrował do nas na fali trendu, poszukiwania nowych smaków i czerpania z tego, co tradycyjne. Polacy kochają jabłka, a Strongbow ze swoim naturalnym orzeźwiającym smakiem, wpisuje się w potrzebę sięgania po proste przyjemności, poszukiwania nowych smaków i celebrowania autentycznych chwil w codziennym zgiełku miasta. Krótkie menu, świeże produkty i tradycyjne receptury na powrót zawładnęły naszymi kulinarnymi gustami. Cydr ze swoją prostotą i jednoczesnym wyrafinowaniem, doskonale wpisuje się w ten klimat. Dlatego jego popularność w Polsce tak szybko rośnie.
Zobacz również
Jabłkowa nuta orzeźwienia
Cydr powstaje w naturalnym procesie winnej fermentacji jabłek, czego efektem jest lekka kwaskowość. Jabłka trzeba zebrać we właściwym momencie, aby uzyskać odpowiednią dojrzałość owocu i zawartość cukru, które wpływają na smak i jakość cydru. Strongbow charakteryzuje się subtelną nutą słodyczy, przechodzącą w delikatną kwaskowość, zwieńczoną łagodnie wytrawnym finiszem.
Niska zawartość alkoholu (4,5%), kwaskowy smak jabłek i lekkie nagazowanie sprawiają, że cydr doskonale orzeźwia i świetnie gasi pragnienie. Jak każdy wyjątkowy napój, cydr Strongbow ma swój rytuał serwowania. Najlepiej smakuje w szklance wypełnionej w 1/3 kruszonym lodem i 2/3 cydrem. Taki sposób podawania wzmacnia orzeźwienie i wydobywa cydrowe aromaty.
Cydr numer 1 na świecie
Strongbow to marka oryginalnego brytyjskiego cydru z tradycjami. Produkowany od 1962 r. podbił już gusta konsumentów w 20 krajach i jest najczęściej wybieranym cydrem na świecie. Od marca tego roku dostępny jest również w Polsce w dwóch smakach: Gold Apple – orzeźwiający i złocisty, z delikatną, słodko-kwaśną nutą jabłka oraz łagodnym półwytrawnym finiszem oraz Red Berries – połączenie słodyczy dojrzałej truskawki ze słodko-kwaśną nutą jabłka.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing