Problem, z jakim mierzą się między innymi mieszkanki Afryki mocno rzutuje na ich przyszłość, bowiem wiele z Nich cały cykl spędza w domu, co może skutkować wydaleniem ze szkoły. Konsekwencje jakie za tym idą najczęściej wiążą się z wczesną ciążą i ubóstwem, zmieniając życie Kenijskich dziewcząt nieodwracalnie.
Marka NAGO od początku istnienia kieruje się dobrem planety, dbając o zrównoważony proces produkcji i dobór najwyższej jakości materiałów przyjaznych dla środowiska. Działając w duchu zero waste, naturalnym krokiem było przekazanie ścinek z produkcji i próbek materiałów w ręce Mai Kotali, pomysłodawczyni projektu Sewing Together. W stworzonym niedawno studiu w Mombasie, młode dziewczyny uczą się jak samodzielnie uszyć podpaski wielokrotnego użytku. Istotna jest jakość, materiał musi być naturalny i przewiewny, czyli taki, jaki NAGO stosuje do produkcji swoich kolekcji.
Zobacz również
Współpraca NAGO z Sewing Together oprócz ekologicznych korzyści (wielorazowa podpaska jest alternatywą dla jednorazowej, która rozkłada się 800 lat) ma na celu również wyposażenie kobiet w siłę i niezależność. Menstruacja nigdy nie powinna być dla żadnej kobiety powodem do wstydu czy rezygnacji z edukacji.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie projektu Sewing Together.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing