Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Nagroda The DRUM w kategorii „retail” dla polskiej agencji Space of Ad

Nagroda The DRUM w kategorii „retail” dla polskiej agencji Space of Ad
 13 czerwca 2024 roku w Londynie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród The DRUM Awards. Polska agencja Space of Ad odebrała na niej brąz w kategorii „retail” za kampanię dla sieci Dia España.
O autorze
0 min czytania 2024-06-17

Space of Ad istnieje na rynku od 2020 r. Od samego początku istnienia strategicznym klientem agencji jest Dia, jedna z największych sieci retail w Hiszpanii, Brazylii i Argentynie. Agencja odpowiada za pełną obsługę komunikacyjną marki na rynku hiszpańskim

To właśnie dla Dia powstała kampania, promująca aplikację mobilną, której bohaterem jest sympatyczny El Dedo Instructor, czyli po prostu Palec Instruktor. W kampanii przekonywał, że do wygodnych zakupów wystarczy tylko nowa aplikacja i własny palec, i zachęcał do treningów. Oprócz głównej kampanii, El Dedo wystąpił również gościnnie w okolicznościowej komunikacji marki, m.in. na Halloween czy Święta Bożego Narodzenia.

Kampania 360 obejmowała: spoty TV i digital, materiały POS, social media i współprace z influencerami, reklamy w taksówkach i prasie. 

Zdjęcie główne: mat. pras.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj